Crash box 100's

Ik vind als je niet aan de vraag kunt voldoen van de consument en je genoodzaakt bent een andere partij erbij te betrekken en je niet aan de kwaliteit van de hoofd partij kunt voldoen je dit niet moet doen. Je kunt niet dezelfde prijs vragen voor een product dat niet voldoet aan de demo filmpjes (zonder spinners en lager gram,(kruid) gewicht).

Prijs verlaging en kenmerken dat dit product afwijkt van het orgineel is dan zeker op zijn plaats. Of anders de productie niet uitbreiden en vasthouden aan je constante kwaliteit, dan maar minder omzet en mindere beschikbaarheid.

Ik vind als je niet aan de vraag kunt voldoen van de consument en je genoodzaakt bent een andere partij erbij te betrekken en je niet aan de kwaliteit van de hoofd partij kunt voldoen je dit niet moet doen. Je kunt niet dezelfde prijs vragen voor een product dat niet voldoet aan de demo filmpjes (zonder spinners en lager gram,(kruid) gewicht).

Prijs verlaging en kenmerken dat dit product afwijkt van het orgineel is dan zeker op zijn plaats. Of anders de productie niet uitbreiden en vasthouden aan je constante kwaliteit, dan maar minder omzet en mindere beschikbaarheid.

Je hebt daar wel gelijk in maar op het moment dat je als Rubro zijnde besluit een deel van de productie uit te besteden dan doe je dat natuurlijk met de intenties om een exacte kopie te maken. Het risico is alleen erg groot dat het (te) veel afwijkt. Dat zien we hier maar weer.

Op het moment dat zo'n china sample klaar is (of wellicht al direct productie, gezien het volgens mij een last-minute beslissing is geweest) en het wijkt af dan kun je twee dingen doen; je geld weggooien en niks naar Nederland halen of het erop wagen.

En hoeveel van de simpele consumenten merkt het nou?

Ja, wou net zeggen... de meeste hebben het waarschijnlijk niet eens door. Ja, ok, als je weet van die spinners denk je vast wel: Huh?! Maar de meeste boeit het verder niet eens.

Ik had trouwens de 1095gram versie en het is voor het eerst dat ik 'm kocht. Wellicht was die eerder met meer inhoud. Ik zou het niet weten...

Je hebt daar wel gelijk in maar op het moment dat je als Rubro zijnde besluit een deel van de productie uit te besteden dan doe je dat natuurlijk met de intenties om een exacte kopie te maken. Het risico is alleen erg groot dat het (te) veel afwijkt. Dat zien we hier maar weer.

Op het moment dat zo'n china sample klaar is (of wellicht al direct productie, gezien het volgens mij een last-minute beslissing is geweest) en het wijkt af dan kun je twee dingen doen; je geld weggooien en niks naar Nederland halen of het erop wagen.

En hoeveel van de simpele consumenten merkt het nou?

Klopt, de simpele consument zal dit verschil niet zien, maar een vuurwerkfan/liefhebber wel. Gelukkig heb ik veel goede verhalen gehoord dat velen hun box mochten omruilen voor de ‘goede’ versie bij de dealer. Misschien heeft Rubro zijnde dit ook wel gevraagd aan de dealers.

Als je nu bestelt: hoe weet je of je de versie met of zonder spinneerrrssssszzzz hebt....?

Zie je dat aan het aantal gram.....?
Of .......?

Graag reactie van iemand die weet hoe het zit.

Als je nu bestelt: hoe weet je of je de versie met of zonder spinneerrrssssszzzz hebt....?

Zie je dat aan het aantal gram.....?
Of .......?

Graag reactie van iemand die weet hoe het zit.

Vragen aan de winkel of het 2017 productie is,, zo ja of er LTD op de doos staat..
Enkel de 2017 met LTD op de doos heeft geen spinners, de rest heeft spinners :)

Afgelopen jaar per 3 geschoten. Helaas had ik 3 keer de LTD versie dus geen spinners!
Dit maar gewoon weer maar dan met spinners want die maken deze box!

Door de spinning tails, salvo's en burst is dit een lekker boxje. Maar wel erg rommelig. Hij is volgens mij wel veranderd ten opzichte van voorgaande edities ( correct me if I'm wrong ), want de spinningtails en normale schoten waren nu om en om.

Inderdaad iets veranderd. Ik vind het een verbetering. Ik vond m al top, maar nu is ie helemaal geweldig voor die prijs. Eerst kon nog zeggen dat ie saai of eentonig was met elk shot een spanning tail. Dat argument is nu weg.

Ik vond hem ook best goed presteren. Voor het geld waar deze box voor wordt verkocht, een prima prijs/prestatie bak !

Blijft een geweldige bak voor die prijs. Lekker gas erop en gaan. Spinners blijven een dik plus punt bij deze box.

Totaal niet opgevallen dat deze voorbij is gekomen.
Terwijl ik wel naar de demo ben geweest.
Ik ga even een hoekje opzoeken.

Maar een topper en voor een prima prijs.

Back
Bovenaan