Crash box 100's

Heb op het label CRASHER BOX 100'S staan. Met 624 g aan kruitinhoud. Ik hoop maar dat dat laatste een typefout is zoals hier eerder wordt gesteld, anders heel teleurstellend. Ander zal vast de versie zonder spinnerz zijn. Ik heb hem 2 keer, dan voel je je toch behoorlijk opgelicht. Voor dat geld is er dan zoveel anders te krijgen.
Helemaal aangezien Rubro heeft aangegeven dat dat vorig jaar een incident is geweest.

Dit staat er bij mijn box op. Wel rommelig dat er zo veel verschillen zijn

Bijlagen

• 97688004-4826-4FF9-8965-0CEC081B813B.jpg
    97688004-4826-4FF9-8965-0CEC081B813B.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 1
Net de winkel gebeld, kan 'm komen omruilen :handsup:

Voor de zekerheid toch maar een poging gedaan,
Zonde als deze geen spinners heeft

Net de winkel gebeld, kan 'm komen omruilen :handsup:

Voor de zekerheid toch maar een poging gedaan,
Zonde als deze geen spinners heeft

Box kunnen omruilen, heb nu de doos met de tekst:
"De Crash Box 100's 1/1"

20181229_125343.jpg

Op het label staat nu ook 1095 gram,
Ook zijn de cakes stuk netter afgewerkt dan de LTD versie

20181229_125351.jpg

Het enige gekke nu is,
is dat de 1/1 doet vermoeden dat deze box compound is, maar dat is niet het geval.
Zijn gewoon 4 losse cakes en niet doorgelont.

20181229_125647.jpg

dan is het duidelijk toch...
met LTD = geen spinners (volgens Rubro)

1 januari weten we het 100% zeker wat ze in china voor moois hebben gedaan met deze box :p

Duidelijk dat jij dat stelt ja, maar waar haal je deze waardevolle informayie voldaan dat Rubro dit verkondigd heeft? Wellicht uit een eerdere post uit dit topic, maar geen zin om al die paginas door te nemen, vandaar de vraag!:idea:

Duidelijk dat jij dat stelt ja, maar waar haal je deze waardevolle informayie voldaan dat Rubro dit verkondigd heeft? Wellicht uit een eerdere post uit dit topic, maar geen zin om al die paginas door te nemen, vandaar de vraag!:idea:

Het topic van het importeursbezoek. Daarin is de vraag gesteld aan Rubro en werd dat antwoord gegeven

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
De Crashbox was met productiejaar 2017 zonder spinners, hoe kan dat en is de 2018 wel met spinners?
De spinners en de snelheid is juist wat deze box aantrekklijk maakt!

Rubro blijft bij dezelfde fabrieken, al jaren doen ze dit en de producten blijven daardoor goed van kwaliteit en gelijk aan de producties van de jaren ervoor. Het klopt wel dat de Crashbox niet volledig juist was qua productie, een deel is namelijk na een verhoging van de bestelling uitbesteed. De Crashbox LTD, te lezen op de doos, is de versie zonder de spinners, echter was dat dus maar een klein deel gelukkig.

Ik heb vandaag ook de verkeerde versie meegekregen. Na telefonisch contact te hebben gehad, mag ik de box morgen omruilen voor de goede versie. Dikke duim voor de goede service en flexibele oplossing voor Eekhoff Vuurwerk Nijmegen.

Heeft iemand dit jaar de Crash box inde freakactie gekocht bij Haokan dit jaar?
Ze waren dit jaar te koop voor €47 of lager, maar durfte de gok niet aan vanwege de batch 2017 zonder spinners. Ben benieuwd of het de LTD variant is. Heb ik goed gegokt?

Ga toch ook maar een poging wagen deze om te wisselen voor een ander exemplaar of een andere box. Anders kachel ik hem de 31e om 18.00 de lucht in. Zal dan als eerste box vast alsnog bevallen!

Ooit was er een importeur die in eenzelfde situatie kosteloos een nieuwe box aanbood een jaar later. Ook toen was er uitbesteed aan een andere fabriek, met alle gevolgen van dien. Maar dat is niet standaard, zo blijkt:p
Ik was vorig jaar ook de niet zo trotse eigenaar van een Crash Box Ltd bij Valk vandaan. Ik kan uit ervaring zeggen dat er dan bar weinig van deze mooie box overblijft. Ook niet voor 5 tientjes.

Ik heb e-mail contact gehad met Rubro. Ze gaven aan dat ik mij geen zorgen hoef te maken. De box is met spinners en het kruitgewicht staat niet tegenover het effect wat uit die bak komt (624 g wat op de versie staat die ik heb). In ieder geval netjes dat ze zo snel reageren ondanks de drukte die ze momenteel hebben. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze gelijk hebben en zal het morgenavond zien.

Ik heb e-mail contact gehad met Rubro. Ze gaven aan dat ik mij geen zorgen hoef te maken. De box is met spinners en het kruitgewicht staat niet tegenover het effect wat uit die bak komt (624 g wat op de versie staat die ik heb). In ieder geval netjes dat ze zo snel reageren ondanks de drukte die ze momenteel hebben. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze gelijk hebben en zal het morgenavond zien.

Vreemde reactie m.b.t. het kruitgewicht,
400 gram ga je wel merken.
Of bedoelen ze dat het een typ fout is?

Is dit 100% zeker? Ik kan namelijk vanmiddag de box ruilen, maar het is voor mij bijna 2 uur rijden. Dus zal zonde zijn als dit geen juiste informatie is. Niet dat ik jou niet geloof, maar wat is de reden van het enorme kruitverschil (inhoud).

Back
Bovenaan