Palm Tree
VWC lid
Bekijk bijlage 43277
4/1, geen compound en geen rubro systeem meer,
Maar wel met de letters LTD...
Heb zo even snel geen foto van het label, maar hoop wel dat deze met spinners is.

Ook met het 624 gram losse blaadje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 43277
4/1, geen compound en geen rubro systeem meer,
Maar wel met de letters LTD...
Heb zo even snel geen foto van het label, maar hoop wel dat deze met spinners is.
Heb op het label CRASHER BOX 100'S staan. Met 624 g aan kruitinhoud. Ik hoop maar dat dat laatste een typefout is zoals hier eerder wordt gesteld, anders heel teleurstellend. Ander zal vast de versie zonder spinnerz zijn. Ik heb hem 2 keer, dan voel je je toch behoorlijk opgelicht. Voor dat geld is er dan zoveel anders te krijgen.
Helemaal aangezien Rubro heeft aangegeven dat dat vorig jaar een incident is geweest.
Net de winkel gebeld, kan 'm komen omruilen
Voor de zekerheid toch maar een poging gedaan,
Zonde als deze geen spinners heeft
In Theorie wel ja,
Het is de doos/label met de tekst LTD die geen spinners heeft.
Is dit zeker? Heb een doos met en zonder LTD tekst namelijk..
dan is het duidelijk toch...
met LTD = geen spinners (volgens Rubro)
1 januari weten we het 100% zeker wat ze in china voor moois hebben gedaan met deze box![]()
Duidelijk dat jij dat stelt ja, maar waar haal je deze waardevolle informayie voldaan dat Rubro dit verkondigd heeft? Wellicht uit een eerdere post uit dit topic, maar geen zin om al die paginas door te nemen, vandaar de vraag!![]()
Ik heb e-mail contact gehad met Rubro. Ze gaven aan dat ik mij geen zorgen hoef te maken. De box is met spinners en het kruitgewicht staat niet tegenover het effect wat uit die bak komt (624 g wat op de versie staat die ik heb). In ieder geval netjes dat ze zo snel reageren ondanks de drukte die ze momenteel hebben. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze gelijk hebben en zal het morgenavond zien.