Heavy Legend 16

Hier een filmpje van een half karton Heavy Legend 16

Het zal wel een dikke chaos geven! Per stuk zijn het wel leuke cakes maar niet zo heel spectaculair natuurlijk. Met zo´n heel karton heb je wel een dikke wow factor lijk mij. Het zijn ook niet echt zulke hele sierlijke cakes, dus zonde is het niet om met meer tegelijk te schieten.

heb hem gratis extra gekregen omdat mijn golden illusion niet geleverd was, en ik met mijn vervanger half tevreden was, ben benieuwd

Wat is deze snoei en snoei hard zeg. Weet niet welje badge er net de lucht in ging, maar er zaten geen boeketten in. Alleen maar salutes en die gingen echt hard!

Heerlijk heerlijk deze cake. Klein maar fijn. Ze mogen van mij iets langzamer leeg schieten of misschien nog beter, maak hier een 25/36 schots versie van. Salutes zijn meer dan okay, en harder dan die in de HL-25.

Heerlijk heerlijk deze cake. Klein maar fijn. Ze mogen van mij iets langzamer leeg schieten of misschien nog beter, maak hier een 25/36 schots versie van. Salutes zijn meer dan okay, en harder dan die in de HL-25.

Dat klopt. Ik vond de HL-25 niet zo hard knallen en hier sprongen de salutes er echt uit.

Per 2 geschoten. Die knallen van dit potje zijn echt absurd hard. Een topper die ik er elk jaar weer bij moet hebben.

Echt heerlijk die knallen. Taserwall had ook van die goede salutes. Par twee in kleine v_shape na de pounding napalm was perfect!

Salutes die hiervan afkomen knallen zo wat alles eruit, kartonnetje hier net als jaarwisseling 2017, volgend jaar 2 karton.

Ik heb ze richting het einde eerst x2 en daarna over op x4 de 16. Was erg fijn, goede burst en de salutes vielen niet tegen! Voor 7,50 per cake een toppertje.

2x gehad, 1 klapte volledig uit elkaar? Had alleen het uitklap voetje over.. De salutes daarintegen waren behoorlijk luid!

Laatst bewerkt:
zo kwamen weer goede klappen van dit potje af met de salutes, elke jaar standaard in de collectie en volgend jaar weer!

Back
Bovenaan