Crackling Whistler

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 2542
Artikelnaam: Crackling Whistler
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 200
Effectomschrijving: 200 schots fluitbak, lekker herrie maken hoeft niet veel te kosten! Burn It!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €6,95

190920131848112542CracklingWhistler_390_390.png

Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Ben zelf een liefhebber van fluitcakes dus dit spreekt mij wel aan. Prima prijs en het tempo valt me ook nog mee!

Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt gecharmeerd ben van deze fluitbak, op het label na dan. De fluiters hoor je nauwelijks en worden behoorlijk verdreven door de crackling. Maar misschien komt hij er in het echt beter uit.

och een 200 schots fluitbakje voor nog geen 7 euro....dan mag je echt niet klagen hoor :p
De prijs doet het hem zeker in dit geval, anders had ik hem sowieso laten staan hoor.

Is dit de "actie / online" prijs of de prijs die we volgend jaar ook terug gaan zien of als we cash gaan betalen in de winkels? Normaliter ben je voor zo'n cake namelijk minstens 15 euro kwijt. Dus 7 euro, de helft, iets meer zelfs, voor zo'n fluit-cake is echt GOEDKOOP. Ben ik blij dat een dealer i.d. buurt dit vuurwerk verkoopt:) Word genieten.

tja om de prijs hoef je het niet te laten nee .
als je er een heel zootje hebt kun je er nog aardig wat lol mee beleven lijkt mij .
het maakt echt niet uit of je hem s morgens of s avonds in zet het maakt geen ruk uit .

Was een prima fluitbak, flinke herrie en een crackling effect. Ik had er 2 doorgelont en vond ze gezien de prijs super dingen.

Leuk fluitbakkie, en zeker voor 7 euro. Had vorig jaar Paranoia van Lesli, kost 23 euro en heeft maar 100 schoten meer. Volgend jaar iets meer dan 1 van deze en je hebt een lekker herrieproject. Zal de film binnenkort uploaden, had hem in mn 10 uur projectje.

Hier kan ik mij zeker bij aansluiten! Deze kreeg ik gratis bij de aankoop van de Raw whistler en Whacky whistler van zena. In de vooravond lekker van genoten met goede crackling fluiters en prima tempo. Zeker aan te raden voor de geadviseerde prijs! Helaas niks gefilmd in de vooravond.

ach ja de fluitbak zelf is niet goed maar ook weer niet slecht .
maar de prijs maakt hem wel leuk voor erbij

Weet iemand of deze enkel of dubbel gelont zijn?

Als het goed is enkel gelont. Alleen je kunt het karton zo van de cake afhalen, het ''hoofddeel'' zit los in het karton. Daar is altijd wel wat lont te vinden om hem door te lonten. Heb het vorig jaar ook zo gedaan!

Zijn inderdaad enkel gelont. Heb er vorige jaar 2 gehad. Deze zijn via de zijkanten makkelijk door te lonten. een knoopje leggen is meestal wel voldoende.

Ik twijfel of ik ze dit jaar weer neem. Ze zijn wel goed bevallen, felle fluiters en goede crackling. De prijs is helemaal dik in orde.

Back
Bovenaan