Crackling Traum

Als je voor dat soort bedragen deze compound kan krijgen dan zou ik 'm zeker niet laten liggen! Ik had deze natuurlijk 2 jaar geleden op de demo gezien en hij was echt super goed. En recent dan de Dynamic Chrysanthemum Display van Broekhoff gezien en dan is de Crackling Traum veel beter/leuker naar mijn mening, heeft veel meer schoten en is nog eens de helft goedkoper dan de bedragen die hierboven worden genoemd.

• Like
Waarderingen: bart
Wil deze toch nog even onder de aandacht brengen. Te koop in Deventer voor 74,99! Een heel goed alternatief voor de Dynamic Chrysanthemum Display!

Vandaag nog uitgepakt; zitten per twee in een doos met kooi. Niet dat je daar voor komend jaar nog wat aan hebt, waarschijnlijk... 🙄

Tegenvaller. Ik was ervoor naar Venray gereisd vorig jaar om die dubbele crackling eens in 't echie te zien. Maar die burstten veel te hoog, boeketgrootte viel zwaar tegen en de crackling was niet fel en hard zoals dragon eggs horen te zijn. Dubbel effect kwam dus ook niet indrukwekkend uit de verf.
Tweede cake was wel goed en gaaf, maar ja zo hebben we meer chrys waaiers (gehad).

Hahaha nog een poging wagen? Nee sorry dude daar lag 't m gewoon echt niet aan. Stijghoogte, boeketgrootte en kracht in de dragon eggs waren echt gewoon niet je van het.

Back
Bovenaan