Samenvuurwerkkopen
VWC lid
So Dan! Die had ik even gemist. Wat een heerlijk finale blokje zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vet begin man! Hoeveel zijn dat er tegelijk? 2 stuks maar? Komen op het lijstje voor volgend jaar!TE-RING wat een bak! Hier gebruikt als begin van mijn crackling project dit jaar. Ik heb deze genomineerd als cake van het jaar < 300 gram, komt er volgend jaar zeker weer. Wat een topding om in projectjes te verwerken!
Vet begin man! Hoeveel zijn dat er tegelijk? 2 stuks maar? Komen op het lijstje voor volgend jaar!
Leuk projectspul. Hier ééntje :
Nice! Erg mooi product, alleen lijkt het dat die bij jou wel erg snel leeg schiet?
Ja, hij was inderdaad rap. Vorig jaar de normale Thunderstorm geschoten en die was een stuk trager. Ter vergelijking:
Hier ook vorig jaar een karton Thunderstorm in mijn finale gehad, en dit jaar de Crackling Thunderstorm.
Deze was niet normaal snel vergeleken met de normale.
Nu ook weer 8 tegelijk (karton).
Laatste video opgenomen vanaf ong. 100m afstand vanaf een Balkon.. Heerlijk
Deze waaier staat voor dit jaar zeker op de wishlist zeg! Wat een leuke en snelle waaier en zeker goed voor een projectje.
Hoe vonden jullie de knallen...waren die gewoon ok? Al valt mij deze waaier meer op door de snelheid![]()