Crackling salvo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een nieuw artikel en zelf heb ik het idee dat het zo'n knaller is die vorig jaar ook op de markt kwam met zo'n koker waar rotjes als salvo knallen. Jorge heeft hier ook knallers van, die zag je vorig jaar volop op internet, maar in Nederland was er ook een versie van op de markt.

Ik denk dus dat het zoiets is, geen fontein, maarja... :wink:

Ja ik denk ook dat het dergelijk iets betreft. Aangezien het model van afgelopen jaar eruit is. Heb er eentje gezien maar nee pruttelde maar wat.
Dan kun je beter met kanonslagen een taartje maken:wink:

Op die site staat als uitleg:
Crackling Salvo, 3 Salvo's van 37 rotjes

Maar wat bedoelen ze daarmee?

Je moet het zien als 3 taartjes die afgaan. Alleen zijn deze knallertjes veel zachter en doordat ze in een koker zitten is het echt net gepruttel.

Dus zegmaar.
37 rotjes die afgaan(gepruttel)
1 seconde stil hooguit
1 seconde stil hooguit

Je moet het zien als 3 taartjes die afgaan. Alleen zijn deze knallertjes veel zachter en doordat ze in een koker zitten is het echt net gepruttel.

Dus zegmaar.
1 seconde stil hooguit
1 seconde stil hooguit

Hmm ok, ik zie wel wat het doet.
Er zijn toevallig geen videoclips online van?

Zijn ergens denk ik wel te vinden, zoek naar de JC027 of JC028, dit zijn de illegale versies van Jorge afkomstig, hier waren toen enkele films van. Let er wel op dat deze legale dingen niet hard gaan, wellicht leuk stukje vuurwerk, maar doe het wel overdag. :wink:

EDIT:

Heb even gezocht en Youri had op FPM wat foto's geplaatst waarbij hij zo'n illegale versie had opengemaakt, krijg je een goed idee van wat het nou precies is:

er03ly.jpg

er03nl.jpg

er0vmp.jpg

Hier zie je dus duidelijk hoe die salvo's worden ontstoken.
En hier een filmpje van een JC027, die geeft 1x zo'n salvo; http://media.putfile.com/JC027

Laatst bewerkt:
slecht nieuws

slecht nieuws

jongens ik heb er vorig jaar 1 gehaald 1 tip het is GEEN aanrader

het is gewoon hetzelfde als een matje alleen dan 3x salvo en dan korter..

het knalt gewoon een aantal keer en dat was het

en de finale 125 shots is precies hetzelfde ;)

ik weet niet of dit mag maar hier het filmpje ;)

http://video.google.nl/videoplay?do...l=3&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

ik hoop dat ik jullie hier mee geholpen heb :),dennis

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan