Crackling Pearls

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC009.jpg

Artikelnummer: DC009
Artikelnaam: Crackling Pearls
Effectomschrijving: Multishot met rode staart effecten die in de lucht prachtige crackling sterren worden in rood, groen, blauw.
Richtprijs: 17,95
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de begin post geplaatst

Voor rond de 15euro vind ik dit best een goede cake, schiet in het begin goede witte palmtrees en gaat daarna door met goede crackling.
Dat vind ik persoonlijk iets minder, aangezien er tegenwoordig zo veel crackling word gebruikt. In mijn ogen hadden ze misschien beter nog een ander palm effect er bij kunnen stoppen in plaats van de crackling.

Ik vind dat deze cake er voor 15 euro best mag zijn. Mocht iemand advies vragen omtrent Diamond dan zou ik iemand deze best aan kunnen raden. Goede effecten en de prijs van het product valt zeker voor Diamond begrippen mee.

Ik had een iets andere versie van de crackling pearl ook dit jaar gekocht, maar weet niet of dit een oudere of vernieuwde is? weet iemand dit misschien? foto staat hieronder (helaas beetje wazig)

296366858.jpg

ik vond het zeker een mooi blok (had hem in combinatie gekocht met nog 2 diamond potten die ook erg in de smaak vielen). mooie effecten en lekker tempo. Alleen knalde hij uit elkaar bij het laatste salvo, dit was wel wat minder.

Thanks Gerwin,

Deze cake valt kwa kwaliteit/ prijs mee. Is geen topper, heeft geen speciale effecten.

De nieuwe versie heeft gouden doppen bovenop zitten.

Back
Bovenaan