Crackling Mine

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 113
Artikelnaam: Crackling Mine
Netto Kruitgewicht: 285 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: 19 schots 285 gram's cake, Crackling mijnen overgaand naar rode strobe, blauwe dhalia's met witte strobe, groene strobe met crackling, gouden strobe met crackling chrysanthemum.
Richtprijs: €24,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
effect omschrijving spreek me erg aan, elk jaar wel weer Mecurius in mijn collectie terug te vinden.

En ja in Rotterdam zijn Mecurius dealers. Heb diverse folders boven liggen van Mecurius winkels uit Rotterdam zal eens gaan opzoeken zodra ik tijd heb.

tja mercurius heb ik me tot nu toe nog niet erg in verdiept...maar erg mooie producten hoor....nu nog verkooppunten in het oosten des lands? :D

285/19= 15 gram pts per schot
Dat is dus maximaal gevuld! Dat alleen vind ik al het vermelden waard. Dat is een zeldzaamheid in ons land. Daarnaast klinken de effecten ook wel lekker. Crackling mines kunnen erg mooi zijn - zeker wanneer ze max gevuld zijn. En een GOEDE strobe is ook nog nauwelijks te vinden. Hopen dat deze strobe ook echt stroboscopisch is, en geen glitter :idea:

Ben hier ook erg benieuwd naar. Strobe is een erg mooi effect. Hopen dat het goed uitpakt. :)

Mines en Strobe, Mercurius Vuurwerk luisterd echt naar de wensen van zijn klanten. Deze effecten zijn gaaf! Zeker in combinatie met elkaar. Naar deze cake kijk ik uit.

Erg veel crackling. Is ook niet verwonderlijk met zo'n naam, maar toch doet die crackling afbreuk aan de effecten (strobes) in de lucht. Die crackling mine vind ik wel prima. Als het daar nou bij zou zijn gebleven, was het prima.
De strobe is matig (was ik al bang voor). De rode strobe is wél wat we zoeken :)

Voor deze prijs niet slecht.

Mooie pot, erg groot qua formaat. Hadden wij voor de jaarwisseling al afgestoken en voor 17.50 gewoon een goede pot, vooral dat finale crackling is erg hard. De mines i.c.m boeketten maken het geweld af!

Back
Bovenaan