Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze met oud en nieuw gehad...ja ik heb deze gehad(ik als Crackling hater)
Mijn mening...ik heb nog geen betere Crackling pot gezien...zo hoort Crackling te zijn...lekker agresief en ideaal voor showtjes
Mijn buurjongen had deze 2x en ook tegelijkertijd afgestoken
Nou dit is een brutale hoor met zijn harde crackling neemt hij de show over!
Prijs is prima en hoort precies bij zijn klasse!
Ook deze valt me positief op.
Wat een geweld komt er van deze cake af.
Deze zal zeker om middernacht niet misstaan in de straat
Dit wordt mijn crackling cake voor komende jaarwisseling
Toppertje dit! Dit jaar staan er 3 op de lijst, lekker om in W shape in een showtje weg te schieten (waarschijnlijk icm 4x zware jongens). Dat moet haast wel complete chaos opleveren met óveral crackling boven je hoofd.
Ook ik heb hem 3 maal in de planning staan. Wat een heerlijke cake! Keiharde crackling, niet van dat zachte geplof. Prijs past er goed bij, wederom een toppertje van B&F Fireworks.
Ja absoluut mee eens! Heerlijke bak dit, zojuist in steenbergen gezien. Volle harde crackling wolken en harde bursts. Yep, blij dat ik m 3x besteld heb.
Dit was één van de betere Bonfireworks cakes van de demo in Steenbergen. Grote wolken vol met harde crackling. Ga ik niet per 3 schieten, maar komt wel in mijn collectie.
Ik zag zojuist dat hij bij PyroVoordeel niet meer op voorraad is. Toch wel zonde, want deze is wel erg lekker. Een harde burst, met oorverdovende crackling.
Het schijnt dat het inderdaad hard gaat met sommige producten van Bonfireworks. Sommige cakes zijn al niet meer te bestellen volgens mijn dealer, dus je moet er rap bij zijn