Crackling Meteors

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2014
Artikelnaam: Crackling Meteors
Netto Kruitgewicht: 500gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Crackling stars with red coconut tail;crackling stars with green coconut tail;crackling stars with blue coconut tail
Richtprijs 2012: € 39,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Zozo, dit ziet er nogal krachtig uit. :D Dikke tail met harde crackling boeketten, leuke finale erin, toch niet slecht hoor. :wink:

Persoonlijk zie ik liever constant het tempo zoals ie vanaf 35 seconde schiet voor 4/5 boeketten, de rest vind ik nét even te traag gaan, maar dat is smaak natuurlijk. :wink:

Dit is een erg mooie cake, de crackling gaat erg hard, het tempo mocht van mij ook wel iets sneller maar ondanks dat vind ik het een erg goede cake. De finale is ook prachtig! :)

Ik ben absoluut geen fan van crackling. Maar in de juiste effect combinatie,zoals dit. Is toch ook de kracht en schoonheid van cracling te zien. Ik vindt het een topper. Goede snelheid.harde crackling,dikke tails,en een goede krachtige burst.Ik zet hem op mijn verlangen lijst.

Zojuist in een showtje herkend. Ik vond de crackling wat luier dan hier op 't filmpje. Desalniettemin nog goede wolken crackling maar niet zó fel als eerst leek.

Net gezien bij de 7kamp demo, zeeeeer vette crackling en een dikke aanrader in mijn ogen als je opzoek bent naar een crackling blok :D!

Zo dat ziet er goed uit, die crackling is een stuk heftiger dan de Super Magnolia, mag ook wel met 36 shots... misschien wel een projectje waard :p

We hebben deze gister geschoten tijdens de demo in Halle, en het valt me tegen dat er weinig reacties zijn over de Crackling Meteors. WAT IS DIT EEN GOED BLOK ZEG! Harde burst en grote crackling. zeker een aanrader!

Groeten Martijn

Martijn, ben het met je eens, ik heb deze cake nu ook 2x gezien, hij is gewoon erg goed, de crackling is ontzettend hard, de cake schiet snel weg en de burst is ook prima.
De mogelijke reden voor het uitblijven van reacties zou kunnen zijn dat deze cake of te weinig door mensen gezien is, en/of dat de vuurwerkliefhebbers het crackling effect niet zo weten te waarderen.

Ik hou ook niet van crackling, maar zoals in deze cake uitgevoerd, wel

Inderdaad een hele mooie cake, ben benieuwd hoe deze het gaat doen in het echt. Ik heb er in ieder geval eentje in m'n bestelling gezet.

Op deze manier is crackling echt genieten en niet van dat zachte gepruttel.

Ben het met je eens Fred. Ik houd er persoonlijk ook niet van als overal crackling doorheen word geramd. Voor mensen die van crackling houden. De Crackling Meteors kopen! Daar krijg je geen spijt van!

@ Fred. Ik heb wel iemand in een flits zien staan die een cam vast had.. Heb die persoon niet te woord gestaan om de films op b.v youtube te plaatsen. Ik hoop dat er beelden geschoten zijn. Door stress zijn wij vergeten om de demo op te nemen.

Groeten martijn

Ik had dit jaar 2 van deze cakes:

Wat heeft deze cake ongelooflijk harde burstknallen!!!

en zeer goed gevulde crackling; een cake die ik volgend jaar beslist weer wil hebben.

Dit kan ik alleen maar beamen; wat een beest van een cake. Hardste burstknallen die ik gehoord heb en dat is best bijzonder want alle Bonfireworks cakes knalden al harder dan de rest. Mooie, grote, ronde en vooral harde crackling wolken. En het tempo van de cake is helemaal dik in orde.

Back
Bovenaan