Crackling Kingz

Fijn dat hier nu ook een filmpje van de productie van is. Lang naar uit gekeken. De timing van de 2e laag crackling lijkt net iets minder strak in vergelijking met de eerder geplaatste China video, maar voor een F2 mine komt dit op film nog steeds erg goed over. Ik merk dat ik niet heel warm word van de kleine bulk crackling mines, maar voor dit artikel zeker wel. Jaren geleden was er eens een crackling waaier met zo'n double layer mine. Super strak uitgevoerd en die wist toen echt indruk te maken. Dit product, weliswaar een mine, doet mij daar erg aan denken. Op video lijkt het te gaan om een flinke crackling wolk die ook mooi op hoogte komt. Het ziet er verfrissend uit en ik kijk er erg naar uit om dit product zelf te testen met o&n.

Straatfilmpje heeft mij ook over de streep getrokken. Inderdaad iets minder strak maar nog steeds niks mis mee. 4 pakjes van aangeschaft. Zou zomaar 1 van de de leukere legale NL single shots kunnen zijn.

Heb er ook een paar pakjes van. Toch leuk om even te proberen en net even anders dan de 1 effects mines.

Had ook een paar pakjes voor mn zoons en ze zijn inderdaad leuk. Weer ff net iets anders dan de standaard crackling shots.

Ik zal ze niet nog een keer kopen voor ruim een euro per stuk. Te weinig tijd tussen de beide crackling wolken, die liepen als het ware in elkaar over.

Ik vond ze vet, duidelijk gescheiden krakelwolkjes die ook prima luid waren. Ik had andere label trouwens

Ik had zijn omlabelingsbroertje, de Corsair Kingz.
Geweldige dingen met 24 tegelijk in fan-shape! :handsup:

Zie mijn post in het Corsair Kingz topic:

Eddy.

Ik vond de Crackling Kingz/Corsair Kingz erg geslaagd. Dit kaliber mines is een mooie toevoeging. Dit zagen we vroeger wel vaker, maar de afgelopen jaren zagen we vrijwel alleen de bulkpacks met erg kleine kalibers. Dit is echt een leuke toevoeging en ik hoop dat meerdere importeurs in dit gat springen. De mines zonder gekleurde sterren leken nog weleens door te schieten, waarbij er vrijwel geen pauze tussen de 2 crackling wolken was waar te nemen. Het ging hierbij om een enkeling. Al met al ontzettend genoten van dit product. Bij de meeste mines waren de 2 lagen goed te herkennen en ook het geluid van lanceren was goed hard. Dit product is zeker wel een blijvertje in mijn collectie.

Back
Bovenaan