Crackling Fan 2.0

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1133
Artikelnaam: Crackling Fan 2.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: € 49,95
Internet voorverkoopprijs: € 44,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

crackling-fan-vuurwerk_copy.jpg

Film demo 2016:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem niet gezien, maar het klinkt eigenlijk wel als een goede combinatie met kleur erbij! Ik vind dat juist wel een mooie toevoeging. Het mooiste zou eigenlijk enkel kleur in de mine zijn, maar bij de boeketten klinkt ook als een leuke variatie.

Wij hebben de 1.0 al gekocht eerder dit jaar. Maar stiekem vind ik deze toch mooier met kleur.

Door de grote staat de mine helaas niet op film , maar zo hebben jullie een prima indicatie.

ik weet vanaf een filmpje kan je niet heel goed beoordelen, maar persoonlijk lijkt mij de Zena Crackling Chry 2.0 wel beter, het boeket oogt een stuk voller

ik weet vanaf een filmpje kan je niet heel goed beoordelen, maar persoonlijk lijkt mij de Zena Crackling Chry 2.0 wel beter, het boeket oogt een stuk voller

Op zich is het logisch dat die andere voller is, een gedeelte van het max. kruitgewicht hebben ze nu gebruikt voor de gekleurde sterren die toegevoegd zijn t.o.v. die andere. Dat is dan ook meteen het verschil: die andere zijn enkel en alleen crackling chry en deze heeft juist een extra twist. Het is maar net wat je zelf mooi.

Ik vind de kleurtoevoeging juist mooi, kijk maar naar de blue lagoon die is ook heel mooi met het blauw erbij

Deze is aangepast omdat hij origineel van Zena is, en letterlijk overnemen niet mag. Dus hij moest aangepast worden om hem toch nog te kunnen verkopen. Ik vind hem trouwens veel leuker zo.

Kut, betekend dit dat de normale crackling fan waar ik vorig jaar zo van genoten heb (met enkel crackling, zonder kleur dus) niet meer verkocht word dit jaar? :angry:

Kut, betekend dit dat de normale crackling fan waar ik vorig jaar zo van genoten heb (met enkel crackling, zonder kleur dus) niet meer verkocht word dit jaar? :angry:

Ja en nee. De Crackling Fan van vorig jaar was eigenlijk niets anders dan de originele Crackling Chry 2.0 van ZENA met een Vuurwerktotaal naam en label. Nu komen ze met hun eigen doorontwikkelde variant en die heeft dus kleur erbij in wat wel een gave twist is. Wil je 'm toch echt zonder kleur dan heb ik hierboven het alternatief al genoemd... :wink:

Back
Bovenaan