Crackling Crystal

Man, wat is dat een gave fontein zeg zo op film. De crackling lijkt echt net vertraagd afgespoeld te zijn, heel erg gaaf. Wat een breedte ook! Die móet er dit jaar komen, echt!

En weer zat deze er niet bij helaas. Moet er dit jaar maar eens van komen, op films komt hij zo geweldig over.

Op film is ie al mooi, int eggie nog mooier. Zeer breed effect, harde crackling, langdurig. Als je van fontijnen houd is dit een must have!!

Zeker de verwachting waargemaakt, echt een prachtig ding. Breed en langdurig, ik heb er sowieso nog 1 staan voor aankomend jaar.

Met afstand de beste fontein op de NL markt. Nog 1 over van vorig jaar, maar ook alweer 2 besteld.
Ik denk dat het daar niet bij blijf ten dat er nog wel een paar bijbesteld worden in de loop van het jaar... :D

Haha, dat is wel heel gaaf gedaan zeg, fijn dat je die toch even deelt!
Gaat ook zo lang door dit. :thumbsup:

Haha 5 tegelijk ook gewoon, ziet er wel heel dik uit. Bedankt dat je een uitzondering maakt betreft films delen :p

Wauw! Gaaf gedaan man, zo met 5 tegelijk! De fontein is opzichzelf al schitterend, maar zo geeft het wel een echte chaos. Wat gaaf om te zien dat crackling effect waarbij het wel in slow motion lijkt te gebeuren. Deze moet er, ongeacht de prijs, écht komen!

Laatst bewerkt:
€12,50 is de bodem maar €15 ga je het zeker ook waard vinden. Als dat de prijs waarvoor hij voor jou beschikbaar is, wat is die rijksdaalder dan nog? Je wilt hem toch eens gehad hebben, trust me

Back
Bovenaan