Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Schoot de eerste rij heel goed, viel daarna om, en klapte alles er in 1x uit... Daarna wezen kijken en het bleek dat een rij helemaal door de onderkant is doorgeschoten. Filmpje volgt!

Vond hem dit jaar gevoelsmatig minder presteren dan andere jaren, minder hoog, minder crackling en het tempo was een stuk hoger wat hem niet ten goede komt. Jammer maar deze laat ik dus volgende keer gewoon staan.

Ik had deze maar ook een paar stoffige oude new moons van royal. New moon was vele malen agressiever en groter dan de zena crackling.

Schoot de eerste rij heel goed, viel daarna om, en klapte alles er in 1x uit... Daarna wezen kijken en het bleek dat een rij helemaal door de onderkant is doorgeschoten. Filmpje volgt!

Had ik ook, bij mij gingen de eerste 3 tegelijk waardoor de cake gewoon heel stuk wegsprong. Ik had hem namelijk vast gezet tussen andere cakes. Daarna gingen de laatste schoten ook door de straat. Filmpje volgt nog

Blijft voor mij echt een topper en zeker in een klein straatje een geweldig spektakel waar heel de buurt niet weet wat er gebeurd..iedere keer dat die afging hoorde je de wow kijk dat dan door de straat heen gaan.

ik had de gene met de Belgische labels, 4 geschoten en 3 gefilmd, wat een verschil met de Nederlandse versie van vorig jaar!!
veel voller en veel harder, enorm van genoten!!

Vier crackling bakken in de film. 2x Crackling Fan (HFF) en 2x Crackling Chry. Vier tegelijk is wel indrukwekkend :p

4 stuks te gelijk richting het eind van de show die ik schoot, net als het jaar er voor. Maar ze hebben niet heel veel indruk achter gelaten. Voorheen deden ze dat wel. Misschien heb ik ze te veel gezien of misschien waren ze wel minder, ik heb geen idee.

4 stuks te gelijk richting het eind van de show die ik schoot, net als het jaar er voor. Maar ze hebben niet heel veel indruk achter gelaten. Voorheen deden ze dat wel. Misschien heb ik ze te veel gezien of misschien waren ze wel minder, ik heb geen idee.

Welke versie had je?
Ik had het precies andersom, vond ze vorig jaar erg tegen vallen, maar dit jaar juist enorm goed!

Karton uit 2015. Nieuwe kartonnen die geleverd werden aan Zena winkels waren de Belgische variant.

Dus velen ( of sommigen samen ) die een karton hebben gekocht met die kartonactie, waaronder ik zelf hebben dus eigenlijk een kat in de zak gekocht. Nu vraag ik mij af of deze importeur misschien op de hoogte was van het feit dat ze een stuk minder presteerden dan andere jaren en zo op deze manier een groot deel van het produckt hebben verkocht. Nogmaals ik had er drie en heb gewoon 60 euro in de prullenbak gegooid :cry:

Een reactie van van ze zou wel fijn zijn aangezien er dus duidelijk meer klachten zijn.

Wel zonde dat ze niet even een kwaliteitscheck doen je ziet duidelijk verschil tussen de oude versie zoals de time of glory en de nieuwe(lesli?).

Bij ons gingen ze gelukkig prima in de finale! Dikke cracklingwolken, geweld(ig)!

Stormchaser, ZENA Whistle Ti-Cloud, 2x Crackling Chry 2.0 en 2x Final Fate

Back
Bovenaan