Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Ondanks de kans op de 2018 versie met de andere mines heb ik ze met de kartonactie gekocht! Nog altijd mega blij mee. Vier tegelijk schieten in een show blijft sowieso geweld.

Nette actie hoor, goede prijs! Ik heb zelf een paar euro’s meer voor betaald, maar heb nog wel de 2017 versie weten te bemachtigen :cool:

Hmm de dikste waaier? Ik zou toch eerder dan voor de Viking gaan. Die heeft het allemaal; verschillende shapes, prachtige mixed effecten ( waaronder flowercrown ) en een dubbele chry crackling finale.

Hmm de dikste waaier? Ik zou toch eerder dan voor de Viking gaan. Die heeft het allemaal; verschillende shapes, prachtige mixed effecten ( waaronder flowercrown ) en een dubbele chry crackling finale.
Viking is inderdaad gruwelijk, maar toch kun je de cracklingfinale niet vergelijken met die van de Crackling Chry. Die van de CC is veel voller.

Is de blackfriday actie nog geldig? Zo ja bij mij doet de code het niet. (Of dat het teken dat ik te laat ben) d) :)

Ik heb hem laten liggen en de crackling fan 2.0 van hff genomen hardere burst
En naar mijn idee meer crackling

Fenomenale cake blijft dit! Als de spreiding hetzelfde blijft dan is zelfs de 2018 zonder mines nog een must have.

Dit product is op ruim 90 meter geschoten.

Ik heb hem laten liggen en de crackling fan 2.0 van hff genomen hardere burst
En naar mijn idee meer crackling

Voor mij het zelfde alleen ik ben voor de Criss Cross Crackhead gegaan van Red Wire (Lesli). Niet eens omdat de Crackling Chry slecht is maar je wilt ook wel eens wat anders.

Vandaag de 2017 en 2018 varianten gezien. Viel me op dat de 2018 versie crackling tot aan de grond had en de 2017 versie niet. Hoe dan ook, dit is gewoon een toppertje

Ondanks de kleuren mines, was dit toch weer een toppertje!
Had 4 stuks, en deze per 2 achter elkaar geschoten, was zeer geslaagd!!
Misschien wat olie op het vuur, maar miste de crackling mines niet echt, daardoor ging alle aandacht naar de lucht :)

Kom maar weer door met die karton actie!! :handsup:

Film volgt.

Back
Bovenaan