Crackling Bullets

Artikelnummer: 335
Artikelnaam: Crackling Bullets
Bruto Gewicht: -
Netto Kruitgewicht: 7 gram
Aantal Schoten: 1
Caliber: 22 mm
Effectomschrijving: De zwaarste single shot mijn van Nederland! Een dikke knetter wolk direct vanuit de shottube.
Tijdsduur: - sec.
Stijghoogte: -
Richtprijs: € 6,95

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

prod335-510x652.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn idd erg leuke dingetjes. Heb al twee of drie jaar twee pakken van die bullets liggen. Dit jaar maar eens aanbreken.

Beetje een oud topic omhoog maar ik vond dit het melden wel waard een maat heeft vandaag in plaats van de Crackling Bullets(335/EC190002) de oude Screaming Bullets(335/EC199999)ontvangen van jawel Schuurmans. Productiejaar is 2012 dit is bijna geld waard voor de verzamelaars onder ons:wink:

Schuurmans.jpg

Beetje een oud topic omhoog maar ik vond dit het melden wel waard een maat heeft vandaag in plaats van de Crackling Bullets(335/EC190002) de oude Screaming Bullets(335/EC199999)ontvangen van jawel Schuurmans. Productiejaar is 2012 dit is bijna geld waard voor de verzamelaars onder ons:wink:

Bekijk bijlage 43267

Haha ik heb ook de 2012 versie en de naam screaming bullits erop gekregen:D

Laatst bewerkt:
Deze zitten toch wel elk jaar in me collectie, komt best een groot crackling effect vanaf, blijven leuke dingen:)

Hier ook nog steeds elk jaar, ben zelfs begonnen langzaam een klein voorraadje op te bouwen voor als ze ineens niet meer verkrijgbaar zijn. Vind ze echt geweldig, echt even totaal iets anders en super kwaliteit.

Echt toffe dingen, de voorlopers van de vele crackling single shots die dit jaar gaan komen. Zeker leuk voor tussendoor of projectjes.

Back
Bovenaan