Crackling Bullets

Echt mooie dingen, dit jaar weer 2 pakken.
Trouwens op mijne stond nog Screaming Bullets, terwijl het gewoon crackling bullets waren.
Denk fout gelabeld toendertijd.

Heb het al vaker vermeld, maar dit zijn heerlijke dingen. Maximaal gevuld vuurwerk en echt waar voor je geld. Vind het mooi hoe ze eerst lanceren en je in eerste instantie heel even denkt 'was dat het nou' een dan ineens is daar die enorme crackling wolk.

Dit jaar pakje van gehad, zijn leuke dingetjes voor tussendoor. Goede crackling wolk.

Bovenstaand projectje ging best lekker, het is weer eens wat anders dan een standaard cake. Had iets meer tempo in gemogen en zonde dat de finale er niet op staat. Dit jaar herkansing en grotere versie :devil:
20211228_224038 (2).jpg

Laatst bewerkt:
Zijn deze dingen eigenlijk alleen in 2012 geproduceerd? ik zie op alle filmpjes en in alle foto's "screaming Bullits" staan, met productie jaar 2012. Ik heb ze zelf ook, begin dit jaar in België gekocht en jawel, productie jaar 2012.
Ik heb ze weer besteld, ben benieuwd of het weer productie 2012 is :p

NAV jou bericht dacht ik nee joh, zal het echt. Ik de zolder op en ja hoor ook hier 4 pakjes met 2012 :D

PXL_20221203_114909036.MP~2.jpg

Ja ik had ook al het idee dat er echt gigantische hoeveelheden van dit product geïmporteerd moeten zijn in 2012. Je komt ze nog steeds overal van dat productiejaar tegen.

Dit model was er al eind jaren 90 als ik me niet vergis, op de collectie foto van 2004 staan er een paar, daar onder een label. Had zed toen elk jaar wel, hoop ze dit jaar ook te scoren.

img148.jpg

C0465.jpg

Crackling bullets kan ik me rond die periode ook nog herinneren. Had ze toen een jaar (toen nog van s huurmans / diamond collectie). Zal inderdaad rond 2004 zijn geweest.

Back
Bovenaan