Crackling Bizar Fountain

Ik heb vandaag al m'n "te licht aanvoelende" fonteinen op een reststukje laminaat gelijmd..

Zal wellicht mede door de windvlaag geweest zijn, maar deze heeft me niet kunnen bekoren.
Prima fontein, maar niets anders/beter dan andere crackling fonteinen.

Had er 2 waarvan 1 bizar hard ging en de ander zoals hierboven.
Volgende keer laat ik deze wel liggen er gaat niets boven de crackling crystel

Deze viel inderdaad wat tegen. CC is dan zeker de betere, en ook de Crackling Blitz en vergeet vooral de Crackling Shock van Klasek niet!

Heb er nog 2 liggen, hopelijk presteren die beter gezien de post hierboven dat het blijkbaar kan verschillen.

Ik ben er niet aan toegekomen om hem af te steken maar als ik dat filmpje van Ajax zie wordt ik er niet enthousiast van. Dan zijn er echt wel betere crackling fonteinen.

Overigens werkt een vuurwerkklem perfect bij van die lichte en/of instabiele fonteinen. Ik heb de Vulcan Popcorn fonteinen bijvoorbeeld ook allemaal in klemmen gezet.

Ik was ook niet echt onder de indruk, gewoon een doorsnee crackling fontein. Niet slecht maar voor 12,50 is er echt wel wat beters te krijgen. De Popcorn Fountain deed het bijvoorbeeld net zo goed en duurde 5 keer zo lang.

Heb hem niet gefilmed, maar in de notities staat.
Een goede crackling fontein, maar dan kun je net zo goed Titanium Thunder Fountain nemen

Back
Bovenaan