Crackhead [Uitloop]

Lijk me ook wel leuk om deze in een 10 uur show te verwerken. Zit verder geen bijzonder siereffect bij, dus voor overdag lijk me dit echt een goede herriemaker!

Overdag ? Ben je gek ? Dan is de chry crackeling op het einde echt niet mooi om te zien , crackeling is ook een mooi sier effect vind ik , ik zal never een crackeling pot overdag afsteken , zelfs een mc thunder doe ik niet want ik wil lekker die silveren mines zien en de ti boektjes zijn savonds veel leuker , overdag schiet ik kwa sier bijna niks behalve wat kaarsen , en knalpotten zonder sier.

Hier een foto!

sbo4s4.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Gisteren op de Lesli demo in Heythuysen gezien!
Mijn oordeel: leuke crackling, maar vind hem te eentonig om alleen af te steken.

Goeie crackling en ook erg groot, kwam bijna tot aan de grond. Jammer van de prijs, maar wel een leuke cake.

Deze op de 31ste toch nog maar meegenomen, had 'm al op de lijst staan maar op de een of andere manier niet besteld. Maargoed, deze cake ergens rond 1 uur afgestoken, en deze is me zeer goed bevallen. Ik ben zelf fan van crackling, dus deze cake pastte goed bij mij.

Crackling was goed en vooral veel en groot, vaak dwarrelde het nog richting de grond! Deze komt er bij mij volgend jaar weer in!

pyro-freak

Verbazingwekkend hoe weinig reactie over deze cake. Moet zeggen dat ik er nog steeds fan van ben en hij er dit jaar weer in de collectie komt zoals ik in januari al aankondigde.

Ik gok op iets leuks in combinatie met de secret salute!

vandaag deze cake weer is gezien op een demo, het blijft echt een top cake, heerlijk die grote crackling boeketten!!

--pyro99:bye:

toch wel het ultieme cracklingbakje, dit, samen met die nieuwe crackling waaier van Broekhoff. Toch één van beiden nog maar zien te scoren :D De drie verschillende soorten crackling in dit potje maakt 'm behoorlijk subliem imho

Iemand die nog ervaring hiermee heeft of een straatfilmpje? Ben tot nu toe nog niet helemaal overtuigd.

Hij is hier tekoop voor 24,95. Hoe groot zijn de boeketten en is het voor die prijs een aanrader?

Iemand die nog ervaring hiermee heeft of een straatfilmpje? Ben tot nu toe nog niet helemaal overtuigd.

Hij is hier tekoop voor 24,95. Hoe groot zijn de boeketten en is het voor die prijs een aanrader?

Heb geen straatfilmpje, maar heb hem 2 jaar geleden wel gehad. Was een echte aanrader als je van crackling houd! Grote boeketten met een lekkere burstknal. Voor 25 euro zou ik hem zeker nemen!

Hey deze cake had ik nog nooit gezien en als je een liefhebber bent van krakel dan heb je hier zeker een goede aan.

Back
Bovenaan