Coyote

Echt wel een toffe bak! Mooi effect :) Jammer dat hij hier helaas niet in het assortiment van de dealer zit :(

Hier wel, meerdere mogelijkheden maar de 20% korting bij Xena in Ede is natuurlijk het beste. Wat ik verwacht: kleinere boeketten dan we zouden willen, maar wel leuke timerainerige tourbillion-achtige boeketjes, en een minuut lang! Kickuh!

Laatst bewerkt:
ik kan hem dit jaar kopen bij intratuin zit alleen in een ander jasje maar is voor dezelfde prijs. ik ben hier zeker weten hard over aan het nadenken:):D:bye:

Nee dat is hem niet. Intratuin heeft een eigen merk wat gewoon een paar geselecteerde producten van Schuurmans Vuurwerk zijn. Uitsluitend hier gaat het dus over de Coyote/ Blizzard.

Deze cake vond ik zelfs nog boven verwachting presteren. Het leken écht op tourbillions, en de boeketten waren groot en heel goed gevuld. Dat niet alleen met die tourbillions, maar ook veel goedgekleurde groene en donkerblauwe parels. Hartstikke mooie en originele cake.

ik vond dit ook een hele mooie cake. mooie en vooral speciale boeketten! de hele buurt kwam kijken en vonden dit effect ook wel heel mooi.

Twee positieve ervaringen dus. Inmiddels echter alweer bijna twee jaar geleden.. Niemand die hem afgelopen jaarwisseling heeft mogen ervaren?

Hartstikke bedankt voor de film Petersson! Geeft een goed beeld van de cake.
Hij valt me een beetje tegen. Het concept is natuurlijk erg leuk, maar jammer genoeg zijn de boeketten mij toch echt te klein.

Deze is als omlabeling "Blizzard" (Excellent Collection) geschoten op de demo van Intratuin Venray. De prachtige "tourbillons" hebben een positieve indruk achtergelaten. Enig minpuntje zijn de compacte en soms floppende boeketten. Maar ik twijfel om 'm toch mee te pakken tijdens de verkoopdagen. Voor € 34,95 kan ik 'm moeilijk laten staan.

Geschoten per 2:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan