MasterBsc
VWC lid
Volgens mij wordt er vergeten dat veel mensen thuiswerken. Dus eten, drinken, poepen allemaal thuis. Daarnaast willen mensen minder naar de winkel. Zo'n boodschappenwagentje is toch een besmettingshaard. Logisch dat er meer ingekocht wordt. Voor mij is er weinig veranderd qua inkopen want deed toch maar 1 keer week boodschappen. Wel meer koffie bijvoorbeeld, dat gaat nu eenmaal harder als je thuis werkt. Wat betreft elektronica is het wel fijn om een groter beeldscherm te hebben als je thuis werkt. Niet dat ik daar al aan doe, ik red me tot nu toe goed met twee laptops naast elkaar. Hele hamsterverhaal is volgens mij overdreven. Maar men zoekt iets nieuws om over te zeiken nu over iets anders zeiken not-done is. Zoals gezegd ik denk dat er vooral extra ingekocht wordt vanwege thuiswerken en ook nog eens kinderen thuis van school.
Winkelwagentjes als besmettingshaard valt ook heel erg mee, alle supermarkten zijn de hele dag bezig met alles schoon te maken. En je kan zelf thuis na het boodschappen doen ook je handen wassen.
Je merkt ook dat de supermarkten het hamstergedrag ook meer onder controle hebben, ik heb zelden gezien dat er zoveel wordt bijgevuld. Nog meer dan met kerst lijkt het..