Cosmopolis

Ziet er wederom goed uit, voldoende variatie en vooral de kleuren springen er wel echt uit. Benieuwd naar de prijs voor deze kleine box!

Adviesprijs 2020: € 99,95
Folderprijs 2020: € 79,95
Onlineprijs 2020: € 64,95
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Wel een erg mooie box, met dito prijs, vind ik. Misschien dat ik deze nog wel meeneem ....

Blijft een leuke en gevarieerde box. Inderdaad een soort light-versie van Garden Party 1, en heeft ook wel wat van de Limited Edition 3. Ben benieuwd of iemand deze nog besteld heeft. Voor een scherpe freak prijs inderdaad erg leuk en divers!

Het effect uit cake 2 vind ik wel bijzonder, voornamelijk de rode variant. Zou hier ook wel een losse 19 / 25sh van willen zien :) En dan enkel het rood!

Ik had deze destijds in bestelling staan, maar de winkelier heeft deze bestellingen allemaal terug betaald. Toch maar weer even gluren of hij ergens voor een mooie prijs wordt aangeboden of naar een mooie prijs vragen bij de lokale dealer hier :angel:

Deze box 2x in bestelling staan, als iemand deze tegen komt op een demo dan ben ik zeker benieuwd naar de ervaringen/ filmpjes :wink:

Erg beperkt leverbaar helaas. Heb zelf hoge verwachtingen van dit doosje, ben erg benieuwd naar de ervaringen komende jaarwisseling.

Iemand deze box kunnen krijgen? Mijn dealer had hem niet uitgeleverd gekregen zei die.

Back
Bovenaan