Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, natuurlijk niet.Holy shit, Krijg je bij dit soort dingen wel geld terug van je reisverzekering
Teringzuur...Nee, natuurlijk niet.
Dit kan toch niet.... een griepje mensen komop man...
Heel die bangmakerij gaat he-le-maal nergens over.
9 dagen in Valencia zonder enig vuurwerk..pfff
Veelgestelde vragen
Ik wil mijn ticket niet meer gebruiken. Mag ik kosteloos mijn vlucht wijzigen of annuleren?
We hebben alle vluchten van en naar Verona en Bologna van 10 t/m 31 maart geannuleerd. Ook voeren we tijdelijk minder vluchten uit naar Pisa, Bari en Napels. Als jouw vlucht is geannuleerd, mag je die natuurlijk kosteloos omboeken.
Voor andere bestemmingen is er nu nog geen aanleiding om vluchten te annuleren. Verandert de situatie, bijvoorbeeld als BuZa een negatief reisadvies afgeeft, dan bekijken we dit opnieuw.
https://www.transavia.com/nl-NL/update-coronavirus/
Als je nu nog denk dat het maar een griepje is dan leef je echt in een andere wereld.
Het is gewoon een simpel griepje, er gaan jaarlijks momenteel nog meer mensen dood aan de normale griep die er dan heerst, mensen met een zwak immuumsysteem.
Je leeft in een andere wereld, Enig idee wat er in italie gaande is ?
En china zet een complete lockdown in voor een simpel griepje... ?
Ja er gaan jaarlijks ook veel mensen dood aan griep maar SARS-Cov-2 is veel besmettelijker dan influenza en ook dodelijker, geef het even de tijd en dankzij onozele mensen zoals jij die het bagatelliseren gaan we dik over dat jaarlijks aantal door "griep" heen.
zolang er maatregelen worden genomen kan het goed komen en dan is er wellicht niks aan de hand. Zeggen dat het niks voorstelt helpt dus absoluut niet.
Zwaar in dubio wat nu te doen ?? Stedentrip van maken en hopen op een beetje stoken of weer alles afzeggen.
Onozole mensen zoals ik?
Het zit wel diep hé jong, heb je je al ingegraven in je kamertje?
Zit met hetzelfde dilemma...vlieg zelf met Transavia dus als ik niet ga ben ik dat geld sowieso kwijt. Die hebben niet zoals KLM een omboekregeling. Mijn Airbnb kan ik nog annuleren, raak dan alleen wel de servicekosten kwijt.
Onozole mensen zoals ik?
Het zit wel diep hé jong, heb je je al ingegraven in je kamertje?
dit soort onnozelheid kan ik slecht hebben eerlijk gezegd... lesl, hoe kan je het nu nog wegwuiven, en dan ook nog iemand persoonlijk aanvallen die de essentie verduidelijkt, of hij nu Laurence heet of niet... ik krijg er de kriebels van, eerlijk waar.