Coronavirus and Fallas... is there a problem?

Jezus wat kut dit allemaal. Eerste keer fallas, dakterras bij nit de l'alba kunnen regelen,
Lig nu ziek op bed , dus al tussen hoop en vrees en dan maar wachten op nieuws.

Zolang er geen negatief reisadvies is gaan wij gewoon ik heb toch al betaald. Dan maar stoken daar zonder shows en een auto huren om de omgeving wat te verkennen.. Maar laten we niet te hard van stapel lopen en de uitkomst even afwachten

Ik wou net zeggen! Mag je gewoon stoken?? Dan ga ik nog steeds. Als de winkels etc open blijven ga ik zeker. Beter iets dan niets.

Hoop dat alles door gaat, zat te duimen vorige 2 weken geleden met betrekking of fallas wel zn doorgang vond of niet. En toen is gellukig alles door gegaan dus ff hopen op vanavond ook eventueel met meer maatregels etc. PLEASE LAAT HET DOOR GAAN. Vorig jaar helaas gemist door een 1e graats sterfgeval in de famillie, hoop niet dat ik het nu 2 jaar achter elkaar ga missenn.

Er staat toch nergens dat alles al geannuleerd is?

Als je gezond bent zou ik gewoon die kant op gaan.

Het zou ook een beetje hypocriet zijn om fallas nu alsnog af te blazen, er was toch niks aan de hand, toch?!

Kwaad is nu toch al geschied.

Mocht je gaan, neem latex handschoentjes mee en alcohol om je handen te reinigen. Daarmee voorkom je al een hoop narigheid.

Hoe werkt dat met annulerem bij airbnb ,?

Dat verschilt per verhuurder wat voor voorwaarden ze hebben gesteld. Wij zijn nu 50% kwijt als we het nu nog annuleren. Omdat wij dus morgen al gaan. Maar dat moet je even bij je eigen appartement kijken.

Stoere taal, maar het is wel logisch omdat fallas echt enorm belangrijk is voor die stad.

Wil je zelf eigenlijk wel in een mensenmassa begeven?

Geen haar op me hoofd dat ik me pa bloot ga stellen aan de mensenmassas tijdens fallas.

Juist dat iedereen zo loopt te bagatelliseren en hypocriet loopt te doen, veelal economisch aan het eigen hachje denken( in dit geval 1 miljoen portemonnees die naar valencia komen tijdens fallas) verspreidt het virus zich zo rap.

Ik verwacht op korte termijn verstandigere woorden van bovengenoemde personen.

Je bent van gedachten veranderd ?

Back
Bovenaan