CoronaCheck App voor Vuurwerkdemo?

Helaas gaat het om nog veel meer dan alleen het verplichte gebruik van de CoronaCheck App. Wel zagen we dat als een mogelijke showstopper en waren we inderdaad benieuwd naar jullie mening hierover.

Inmiddels blijkt het naast het gebruik van de CoronaCheck App zo'n bult aan extra voorwaarden te zijn dat het voor ons als winkelier niet te doen is om dit er middenin december allemaal nog even bij te gaan doen. Het is een hoop extra voorwerk, geregel, communicatie, enz. En dat voor iets wat 30min. duurt. We zijn geen Evenementenbureau of Festivalorganisator die dat zo kant en klaar op de plank hebben liggen. Dan hebben we het alleen nog maar over de factor tijd en nog niet over de extra kosten.

Het gaat er helaas naar uitzien dat we ons op volgend jaar zullen moeten gaan focussen.

Blijf vooral reageren!

Wat een waanzin. Los van de app en wat we daarvan vinden, is het natuurlijk niet uit te leggen dat iets wat niet verschilt van een half uurtje over de markt lopen, zo makkelijk beperkt kan worden.

Dan wil je als (plaatselijke) overheid gewoon niet meewerken.

Succes met de voorbereidingen op een hopelijk fantastisch verkoopjaar Erwin!

De overheid heeft maar 1 doel en dat is Nederlanders kapot te maken, meer is t niet.

Logica is er niet blijkt maar weer. Zo onnodig veel bureaucratie.

Yeah right. Kritisch zijn? Uiteraard! Maar ik lees hier dingen over "The great reset". Nahja, je mag het vanzelfsprekend denken.

In ieder geval, geen probleem voor mij. Vervelend om te horen van alle extra rondslomp, Gizmo.

Jammer dat er alsnog extra veel bij komt kijken om nu een demo te organiseren, winkeliers hebben het in de aanloop zonder de extra regels al druk genoeg...

Toch : Voor mij geen enkel probleem om CoronaCheck te laten checken voor toegang :)

Hoe leuk ik shows ook vindt, door deze en vele dingen toch maar door te laten gaan, gaan we in de toekomst een nog veel leuker traject krijgen.

Het moet stoppen, meedoen is niet stoppen. En daar gaan we iedereen dus, nog veel spijt van krijgen.

Hoe leuk ik shows ook vindt, door deze en vele dingen toch maar door te laten gaan, gaan we in de toekomst een nog veel leuker traject krijgen.

Het moet stoppen, meedoen is niet stoppen. En daar gaan we iedereen dus, nog veel spijt van krijgen.

Fijn dat je namens iedereen spreekt. Houd het gewoon bij je eigen beeld, prima dat je het er zelf niet mee eens bent! :)

Zoals eerder vandaag in de nieuwste editie van onze Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief al vermeld, is het uiteindelijk toch echt onhaalbaar gebleken om onze jaarlijkse Vuurwerkdemo dit jaar te organiseren. Voor het tweede jaar op rij gooit Corona, en dan met name omdat onze demo als een evenement wordt gezien, roet in het eten.

We moeten daardoor teveel extra zaken regelen, coördineren, extra kosten maken, etc. en dat voor iets wat een half uurtje duurt. We zijn bij Huisman allemaal gek op vuurwerk en tradities maar dit werd echt té dol. Zeker ook omdat we middenin december al heel erg druk zijn. We hebben dan ook met pijn in het hart deze beslissing moeten nemen maar we gaan er alles aan doen om volgend jaar KEIHARD terug te komen!!

Iedereen nogmaals dank voor alle reacties.

Zoals eerder vandaag in de nieuwste editie van onze Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief al vermeld, is het uiteindelijk toch echt onhaalbaar gebleken om onze jaarlijkse Vuurwerkdemo dit jaar te organiseren. Voor het tweede jaar op rij gooit Corona, en dan met name omdat onze demo als een evenement wordt gezien, roet in het eten.

We moeten daardoor teveel extra zaken regelen, coördineren, extra kosten maken, etc. en dat voor iets wat een half uurtje duurt. We zijn bij Huisman allemaal gek op vuurwerk en tradities maar dit werd echt té dol. Zeker ook omdat we middenin december al heel erg druk zijn. We hebben dan ook met pijn in het hart deze beslissing moeten nemen maar we gaan er alles aan doen om volgend jaar KEIHARD terug te komen!!

Iedereen nogmaals dank voor alle reacties.

ik hoop voor jullie en voor ons dat alles niet weer verboden word onder het mom van de besmettingen lopen te ver op want dan hebben jullie het niet druk in december....:cry:

Ik ben niet gevaccineerd en stel het zo lang mogelijk uit .
Ik heb zo mijn persoonlijke redenen om deze niet te nemen.
Helaas voor mij dus ook geen QR onzin code!
Ik sla de demo’s dan ook over!
Nou ja op een afstand kijken kan nog altijd!
Op film terug kijken kan ook altijd.
Misschien zelfs mee show opbouwen en schieten (voorals nog daar geen prik voor nodig)

Iedereen zijn ding.
Ik sla gewoon even over!!!

Back
Bovenaan