We konden voor dit gedoe lekker naar het restaurant met zijn allen, en nu moeten we laten zien dat je gevaccineerd bent of negatief getest, het is in de buitenlucht komop zeg, gevaccineerde kunnen mij nog wel besmetten mocht ik met een negatief test bewijs komen, maar ik snap dat men weer evenementen wilt organiseren, maar ik denk dat we er op deze manier niet vanaf gaan komen, het is het nieuwe normaal en men leeft in een illusie als je denkt dat we ooit nog terug gaan naar het oude, woorden van o.a. Rutte en oppermacht klaus schwab.
Ik denk dat deze gehele gecreerde pandemie een reden is om wereldwijd veranderingen door te voeren, men beland in een crisis met een voorverpakte oplossing. (en we zijn er nog lang niet)
Nu je een tweestrijd onder de bevolking heb kan het demissionaire kabinet lekker doorgaan met het volgen van de WEF agenda. Ik denk dat we als bevolking deze ontwikkelingen allemaal moeten afkeuren.
Ik denk niet dat we daar aan mee moeten werken, maargoed ik snap huisman hun kant ook, want hun zullen het verschil niet maken.