Copperhead rockets

Mwah, ze schijnen minstens net zo goed als de Zink-NL pijlen te zijn. Die zaten ook rond de EUR 70,00/75,00. En met een stukje extra Freak-korting qua prijs goed te doen als ze dat niveau halen. We lopen al een tijdje bij Vuurwerktotaal te pushen voor bewegend beeldmateriaal... :wink:

Als er wat meer uitleg bij deze kruitstokkies wordt gegeven ben ik echt wel geïnteresseerd, het is wel een fiks bedrag voor 8 schoten dus zomaar effe op de proef kopen is er niet gauw bij.

Ziet er veel belovend uit!
Heb ook interesse, ondanks het vrij hoge bedrag, ben benieuwd wat ze hier met 40 gram uit weten te halen.
Kom maar door met de films VWT :cool:

Ziet er veel belovend uit!
Heb ook interesse, ondanks het vrij hoge bedrag, ben benieuwd wat ze hier met 40 gram uit weten te halen.
Kom maar door met de films VWT :cool:

Meestal komen er geen filmpjes van vuurpijlen, misschien volgend jaar maar bij de vragen aan importeurs aangeven of ze daar heil in zien.

ik kan ze voor 49 euro krijgen
maar dan nog 8x40 gram 320 gram voor 49 euro
blijft veel te duur
en die gaan me echt niet van mijn stoel blazen.....
dus no way dat ik dat ervoor zou betalen

ik kan ze voor 49 euro krijgen
maar dan nog 8x40 gram 320 gram voor 49 euro
blijft veel te duur
en die gaan me echt niet van mijn stoel blazen.....
dus no way dat ik dat ervoor zou betalen

Pijlen liefhebbers waaronder ikzelf zijn een soort apart, als je een shell en een pijl hebt met hetzelfde effect heb ik liever de pijl :p de ervaring van het opstijgen van de pijl etc is voor mij de extra factor waarvan ik geniet.

49 euro vind ik nog steeds veelte duur. Voor dat geld heb ik 2 keer de sky alerd 4 besteld. Dat is sowieso het beste pijlen pakket wat ik ooit van nederlandse bodem heb gehad.

Als ze van dezelfde kwaliteit zijn als de NL Zinkpijlen dan is 49 euro wel een goede prijs. Oké, het blijft een hoop geld natuurlijk. Maar een pijlenpakket erbij heeft toch wel z´n charmes en als dat van goede kwaliteit kan, dan moet je daar soms voor betalen.

40gr Zink of Funke kwaliteit zou ik zo 50e voor neertellen, deed ik voor NL Zink vroeger €60 ook met plezier

Ik heb de gok gewaagd en deze besteld. Hopelijk is het wat moois. :)
Jammer dat er verder (nog steeds) niets bekend is gemaakt over deze pijlen.

Eddy.

Ik heb de gok gewaagd en deze besteld. Hopelijk is het wat moois. :)
Jammer dat er verder (nog steeds) niets bekend is gemaakt over deze pijlen.

Eddy.

Pijlen worden in principe nooit op importeur en winkeliersdemo's geschoten, dus je zou iedereen een groot plezier doen door ze te filmen. Veel plezier met de pijlen en hopelijk zijn ze vet.

Pijlen worden in principe nooit op importeur en winkeliersdemo's geschoten, dus je zou iedereen een groot plezier doen door ze te filmen. Veel plezier met de pijlen en hopelijk zijn ze vet.

Inderdaad en dat is jammer. En soms verschijnt er nog wel eens een productvideo van vuurpijlen (zoals de welbekende China-filmpjes), maar nu dus helaas niet.
Ach, maakt het ergens ook wel weer spannend. :D

Het is wel mijn bedoeling om 1 of meerdere van deze pijlen te filmen. :)

Wordt vervolgd... :wink:

Eddy.

Ben vergeten er een foto van te maken, maar het zijn iig heel grote pijlen.
Veel groter als bijv. de Flex Air en Air Max.

Het zijn toppijlen, stiekem geschoten. Er zitten 4 verschillende pijlen in de doos. Er zitten 8 pijlen in de doos. Helaas geen filmpje.

Back
Bovenaan