Copperhead rockets

Hier ook mijn mening bij het filmpje. Deze pijlen zijn qua burst, effectgrootte en hangtime vergelijkbaar met de light year pijlen. Enig verschil is de stijglading: allemachtig wat gaan die dingen lekker omhoog. 69 euro? Neuh. Maar 3-4 tientjes zijn ze wel waard.

Nou ja, het ziet er op dat filmpje wel beter uit dan de Light Year pijlen hoor, alleen is inderdaad de stijghoogte echt veel te hoog. Dat is bij de Light Year pijlen al het geval, maar deze pijl kan dat nog blijkbaar overtreffen.

Niet alleen de prijs is veel te hoog... :p

Ik blijf erbij: voor dezelfde prijs schiet ik liever 30 lightyearpijlen de lucht in.
Natuurlijk is het opstijgen van deze pijlen lekker, maa de prijs klopt gewoon niet. Voor €30-€35 zou ik ze overwegen, voor meer pak ik liever Belgische bolpijlen

Prijs is idd ietsjes wat aan de hoge kant,, echter zeg ik zelf prijs 40euro ja dan zou ik ze wel meepakken.

Ze waren dramatisch... je kan beter een peuk met een briefje van 50 aansteken voor de neus van de buren... dat maakt absoluut meer indruk ;)

Uitstraling van de pijlen en de hele verpakking verdiend een dikke 10 maar het product zelf...
Enige dat mooi is is het geluid van het opstijgen, die was wel echt dik.

Boeket kan goed zijn maar dan wel graag een meter of 50 lager :bonk:

Back
Bovenaan