Cool Bastards

ylke

VWC lid
Artikelnummer: CR 5523
Artikelnaam: Cool Bastards
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 100 single shots
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Kartoneenheid: 10/1
Adviesprijs: € 24,95
Voorverkoopprijs: € 18,95

cr5523_cool_bastarts_-_psd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Kruitgewicht 2,37 gram per stuk (zal geen erg harde knal zijn dan, hoeveel flash blijft er van die 2,37 gram over na aftrek liftcharge en ster(ren), hij mag 2 gram flash hebben officieel..

Voor projecten heel goed.
Waarom deze heb plate voetjes met kit lijm idiaal te monteren.
De thunderking royal knockdown etc allemaal holle ruimtes onder de voetjes.

Maargoed 1 stiekem getest voor ik naar de doktor moest.
Resultaat niet kneiter hard wel een goede knal prijs kwaliteit goed.
Paar voetjes scheef maar wel vast gelijmd uitwerking geen idee niet naar gekeken

20151229_101145.jpg

20151229_101155.jpg

Toch afgelopen oud & nieuw maar een paar doosjes gehaald, vielen mij niks tegen. Zijn wel kleine tubes in vergelijking met normale pakjes maar de knal was gewoon zeer goed. leuk voor de jeugd die goedkoop willen stoken.

Levensgevaarlijk deze single shots. Meer dan een kwart ontplofte gewoon op de grond.
Moet er niet aandenken dat de jeugd met deze vanuit de hand aan het schieten is geweest.

Levensgevaarlijk deze single shots. Meer dan een kwart ontplofte gewoon op de grond.
Moet er niet aandenken dat de jeugd met deze vanuit de hand aan het schieten is geweest.

Bij mij knalde er ook een stuk of 10 a 15 van de 300 die we erdoorheen gestookt hebben direct op de grond.
De eerste keer toen dat gebeurde stonden we behoorlijk dichtbij daarna een stuk meer afstand genomen, dan is er niks aan de hand maar dan nog hoort dit niet te gebeuren. China Red moet hier zeker wat aan doen voor volgend jaar als ze nog verkocht worden.

De red bastard is ook enorm achteruit gegaan, ben benieuwd of china red hier een verklaring voor heeft. Ben eerlijk gezegd een beetje huiverig om nog producten van china red te kopen als er zoveel kwaliteitsverschil tussen productiejaren zit heb je geen idee wat je koopt.

De red bastard is ook enorm achteruit gegaan, ben benieuwd of china red hier een verklaring voor heeft. Ben eerlijk gezegd een beetje huiverig om nog producten van china red te kopen als er zoveel kwaliteitsverschil tussen productiejaren zit heb je geen idee wat je koopt.
In het china red algemeen topic hier zou ik deze vraag ook even stellen als ik jouw was.
Mocht er mensen van vwc in contact komen met china red,dan kunnen ze hierover navraag doen.

Hier wordt zeker wat meegedaan
Dit product wordt door grote aantallen
Heel het jaar voor ons geproduceerd
Zelf heel veel het jaar door getest
Geen problemen gehad in China
Maar dat neemt niet weg dat er geen problemen zijn
Ik vertrek over morgen naar China
En dit is wat daar besproken wordt

slechte kwaliteit helaas,knallen behoorlijk veel uit elkaar.
voetjes los,labels los,best gevaarlijk idd
hopelijk dit jaar beter..kan natuurlijk keer voorkomen,kende ze verder niet.
dit jaar voor het eerst doos mee genomen.

Back
Bovenaan