Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel goed nieuws dit! Complimenten aan de inzet van de heren achter dit initiatief!
Het bereik is groot, media pakt het op, eindelijk!
Ook interessant om te zien hoe bepaalde media het oppakt, geen belangrijk item, maar "overig" terwijl zij een bericht over illegaal vuurwerk bovenaan plaatsen incl. een poll. Geeft maar aan hoe de media werkt en hoe onafhankelijk en objectief het allemaal is.![]()
Ook voorpagina nieuws op o.a. Telefgraaf.nl.
Natuurlijk veel reacties van "lezers" veel positieve reacties maar (uiteraard) ook weer een hoop negatieve reacties... zo voorspelbaar.
Ik hoop dat dit onze hobby weer wat meer zekerheid biedt voor de toekomst (lees: de komende jaren!)
164 reacties waarvan de helft negatief is...verder geen woorden aan vuil maken niet de moeite.
Dit is wel een leuk stukje uit de koker van dhr Bonte zelf als hij zijn scheur weer eens opentrekt met een verbod: https://arnobonte.wordpress.com/2013/09/24/beteugel-de-rotterdamse-betutteldrift/
Even advocaat van de duivel spelen:
Wie laat er allemaal vanaf nu al het illegale vuurwerk liggen en gaat voor 100% consument?
Dus ook geen matten en nitraten en andere knallers meer uit België?
Ik steek mn hand vast op![]()
Super nieuws dit!
Hoe gaat de toekomst, de komende jaren, eruitzien op het gebied van verbieden of aanpassen en al dat soort onnozelheden omtrent de vuurwerktraditie?
Dus concreet gezegt wat geeft deze uitslag, vuurwerktraditie een feit, ons in de toekomst?
Met vuurwerk uit België is niet zoveel mis lijkt me?Zeker niet met de nieuwe regels straks in 2017.
Steek zelf in ieder geval geen knalvuurwerk meer af.Ben er klaar mee en focus me ook volledig op sier.
Met vuurwerk uit België is niet zoveel mis lijkt me?Zeker niet met de nieuwe regels straks in 2017.
Steek zelf in ieder geval geen knalvuurwerk meer af.Ben er klaar mee en focus me ook volledig op sier.