vuurwerkfreakk
VWC lid
Daar kon je dus op wachten.... (geen persoonlijke kritiek vanwege mijn eerdere post hoor!)
Wat leven we toch in een zeikland!
Wat leven we toch in een zeikland!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De gemeente zou juist blij moeten zijn dat ze zelf niks hoeven organiseren.
Vind het erg jammer dat het zo loopt voor je. Vind het vooral bijzonder dat jij zelf niemand aanspoort om te komen kijken en jij dan verantwoordelijk bent als er wat misgaat. Wat leven we toch in een raar land. De gemeente zou juist blij moeten zijn dat ze zelf niks hoeven organiseren.
Maar zonder vergunning ben je niet officieel vakkundig en dat is wat telt.Idd, die mensen die kijken laten het aan iemand over die het wel vakkundig doet. Ipv dat ze zelf knooien. Die verantwoordelijkheid ligt hier erg krom naar mijn mening
Precies, het is jammer, maar begrijpelijk.Ergens snap ik het ook wel, stel dat er toch iets mis ging dan moet de gemeente aan heel Nederland kunnen verantwoorden waarom deze vergunning op deze manier is gegeven, wat nooit valt goed te praten.
Zeker waar, als jij gewoon voor de deur staat te stoken en de halve stad komt kijken is dat niet jouw probleemAch, ja kan altijd nog 'voor jezelf' stoken. Wel jammer dat de gemeente het zo doet, maar ook wel weer begrijpelijk gezien de omvang.
(vorig jaar rond de 600 tot 700 man op het terrein voor de show, honderden anderen die het gezien hebben van een afstand)