Consumenten show Jaarwisseling 2007 - 2008

the best of the best in hilversum

the best of the best in hilversum

ha die stef

Jij hebt teminste goed weer gehad want ik wilde natuurlijk the best of the best deel 2 gaan filmen maar helaas teveel mist en ik heb niks afgestoken maar jij hebt geluk gehad en het ziet er toppie uit namens the masterblaster
Ik verwacht wel aan het einde van het jaar the best of the best deel te hilversum!!!!!!!

greetings miche the masterblaster

ha die stef

Jij hebt teminste goed weer gehad want ik wilde natuurlijk the best of the best deel 2 gaan filmen maar helaas teveel mist en ik heb niks afgestoken maar jij hebt geluk gehad en het ziet er toppie uit namens the masterblaster
Ik verwacht wel aan het einde van het jaar the best of the best deel te hilversum!!!!!!!

greetings miche the masterblaster

Zeker weten, maar dan gaat ik alles met een schietkoffer doen, dus komt helemaal goed.
Thanx mate:D
Giron

Heb genoten Giron! Erg mooie show:D
De muziek past er perfect bij:) Misschien dat ik volgendjaar ook maar eens een klein showtje maak. Bedankt voor delen met ons

Heb genoten Giron! Erg mooie show:D
De muziek past er perfect bij:) Misschien dat ik volgendjaar ook maar eens een klein showtje maak. Bedankt voor delen met ons

Giron, wordt het niet tijd voor een dvd voor de mensen haha:p
Ik heb de beelden bij Giron thuis bekeken en die zijn nog mooier en geweldiger dan de beelden via internet.
Een real live show. :p

Giron, wordt het niet tijd voor een dvd voor de mensen haha:p
Ik heb de beelden bij Giron thuis bekeken en die zijn nog mooier en geweldiger dan de beelden via internet.
Een real live show. :p

Is het dan niet handiger omdat ik toch nog wat uit de oude doos wilde trekken omdat er meteen bij te zetten.
lol... nog meer werk.
Maar dan is t schijfje wel vol.
Groetjes Giron

Is het dan niet handiger omdat ik toch nog wat uit de oude doos wilde trekken omdat er meteen bij te zetten.
lol... nog meer werk.
Groetjes Giron

Ik heb altijd belangstelling.
Een show met Marijn Vuurwerk en ook nog eens geschoten in mijn eigen woonplaats. En met perfecte beelden.

:p

lol... nog meer werk.
Groetjes Giron

Natuurlijk Giron, hoe meer hoe beter.
Ik heb ook met argusogen gekeken naar de Marijn Collectie dit jaar, mede door de grote afstand.
Maar onder andere door jou films ga ik het dit jaar gewoon doen!
Bedankt Giron en ik kijk uit naar je dvd!!

Ik heb ondertussen de oude doos eens even open getrokken.
Wil het probleem zijn dat ik niet het orginele materiaal meer af kan spelen omdat dat allemaal video-8 en Hi-8 is.
Dit kan ik helaas niet meer afspelen omdat deze camera het niet meer doet.
De gemonteerde films staan op VHS en die zijn niet zo best meer.
En dat is dat nog voorzichtig uitgelegd.

Helaas geen oude beelden uit de oude doos. :cry:
We moeten dus wachten op de jaarwisseling van 2008 naar 2009

Groetjes een sippe Giron.
ps. Een van de goeie reden dus dat er dvd op de markt is gekomen :D

Als je hem kan en wil missen voor een tijdje dan kan ik wel wat uit gaan zoeken.
Nu ken ik helemaal niets.
Zie maar ff.
Groetjes Giron :wink:

dan heb ik nog wel een bandje van mijn jaarwisseling van 2004-2005 die op hi-8 staan en heb ook geen h-8 cam meer omdat ik die op dat moment geleend heb bij kennisen en die hebben dat ding niet meer en kan die ook niet op dvd krijgen.

anders gerwin als je dit leest, een keer tijd zin en weet ik veel wat hebt? vind het opzich ook niet erg als er een kleine vergoeding tegenover staat want dat bandje gaat niet eeuwig mee en zou hem graag ooit nog op dvd willen hebben en nog met jullie kunnen delen:rolleyes:

Woo! Echt prachtig! Complimenten!

Die 3 zilverblasts in het begin zijn echt mooi, superhoog! Van welk merk zijn die eigenlijk? :shy:

Back
Bovenaan