Confetti Blaster [Daylight Cake] [Uitloop]

Artikelnummer: 75
Artikelnaam: Confetti Blaster
Bruto Gewicht: 4.500gr.
Netto Vulling: 200 gr.
Aantal Schoten: 25 Schots
Effectomschrijving: gekleurde confetti
Stijghoogte: +- 5 m.
Richtprijs: € 52,50
Verpakkingseenheid: 2/1

Laatst bewerkt door een moderator:
dit zie je niet vaak in nl .
maar ik vind de prijs te hoog en het effect is appart maar dat is ook alles .

Zijn deze cakes nu legaal of illegaal??? Ivm een komende bruiloft zou ik er graag enkele willen hebben. Dus als ze legaal zijn waar zijn ze te krijgen???

zijn wel legaal, gewoon consumentenvuurwerk, wat dus betekent dat je 't alleen met de jaarwisseling mag afsteken...zit buskruitlading in om de zooi omhoog te schieten, dus vuurwerk

Klopt , maar er zijn ook genoeg alternatieven voor. confetti blasters die werken met co2 patronen bijv.

Je deze ken ik al van de carnaval. Leuk, maar het geeft toch wat meer effect omdat de cakes hoger in de lucht komen. Maar toch bedankt.

Ik denk dat het zo duur is omdat het effect er bijna niet te zien is. Een echte daylight cake klink goed. Maar vind de prijs toch echt veel te hoog.

Kan die bek van broekhoff niet verder open !!! E 52,50 !

voor een 25 shots pot met voornamelijk PAPIER ! met een stijghoogte van 5 meter..
Voor 1,50 koop ik een zak confetti en gooi ik het zelf wel in de lucht. Kom ik toch aardig op een kleine 3 tot 4 meter. En dat kan ik ook 25 keer....

Leuk dat ze een daylight cake hebben als vrijwel de enigste maar voor de rest.......
Enigste positieve is dat ik hoop dat andere merken met een 1000 maal beter alternatief komen dan dit....

Leuk initiatief om met vuurwerk te komen voor overdag, alleen vind ik de prijs veel te hoog.

Vraag me trouwens af of er echt een markt voor is, voor dagvuurwerk (en dan bedoel ik niet de gebruikelijke kanonslagen en babypijltjes) maar vuurwerk met een effect wat alleen overdag tot uiting komt, bijvoorbeeld dit met confettie of iets met rook zou ook mogelijk kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Wanneer je komt aanzetten met een cake waarin gekleurde rook staarten, crackling en salute`tjes elkaar afwisselen tot een mooi geheel, dan heb je wel degelijk een product waar een markt voor is. Het enige obstakel zou dan nog de prijs kunnen zijn.

Ziet er erg leuk uit. Alleen de prijs is erg hoog.
Weet er hier iemand of dit product nog verkocht word, ik heb namelijk gehoord dat het uit de verkoop is gehaald. :wink:

Ik hoop dat er toch nederlandse importeurs zijn die meer met dit soort producten op de markt gaan komen.
Lijkt mij dat er overdag toch genoeg gestookt word door heel nederland om met een kleine lijn "daylight" producten te komen.

Zoals bijvoorbeeld in spanje, hier is het aanbod qua daylight producten toch ook niet heel groot (ken er zelf circa 4) maar toch zie je deze producten regelmatig de lucht ingaan.

Met alleen rook, confetti, fluit, knal en crackling zijn toch fantastische combinaties te maken.
Mijn zegen heeft in ieder geval de importeur die zich hiermee gaat bezighouden en aan mij zullen ze een goede klant hebben want overdag stoken is al minimaal net zo lekker als snachts

Back
Bovenaan