Confetti Blaster [Daylight Cake] [Uitloop]

mm deze stond bij mijn dealer wel op de site maar niet in de folder, maar zo juist is het ook verdwenen op de site...:bonk:
Deze zal wel nergens meer te krijgen zijn

Nee deze is echt al lang uit het assortiment (helaas!). Super dat iemand deze nog ergens heeft kunnen afstoffen in een hoekje van een verlaten opslagbunker. Voor 27,50 zou ik het zeker ook overwegen.

ik heb deze never nooit hier in de regio tekoop zien staan tijdens de verkoop dagen

maar is het niet een leuke cake voor evenementen voor toppers in concert ofzo???

haha 52,50 haha nee nooit niet daar haal ik liever is echt vuurwerk voor

hoe zou het wezen als je deze in huis zou laten af gaan haha

maar is het niet een leuke cake voor evenementen voor toppers in concert ofzo???

Daar worden speciale confetti schieters voor gebruikt, lijkt me niet de beste manier met zo'n cake. :wink:

Ik zou het wel graag willen zien zo'n Confetti Blaster, maar dan goedkoper.

Haha, damn, lees dit nu pas, zo jammer, want die hadden anders zeker bij mij gestaan. :p
Gelukkig heeft Pieter ze gefilmd, toppertjes, jammer dat ze eruit zijn.

Het is inderdaad jammer dat dit soort cakes niet of nauwlijks te verkrijgen zijn.
Ik ben 5 jaar geleden, zo'n 10 Broekhof dealer langs gweest, voor een dag paraschute cake van Crown.
Kwamen 100 stuks paraschutes uit.
Maar helaas nergens meer te verkijgen.

Ik heb nog 1 conffettie blaster.
Bijna antiek stukkie vuurwerk.

Ik heb er dit jaar ook 1 mogen meemaken die had een kennis op de kop weten te tikken. Had er zelf meer van verwacht, echt heel veel confetti kwam er per tube niet uit terwijl het toch dikke 2" tubes zijn.

Mooi stukje vuurwerk wat zeker opnieuw uitgebracht moet worden, heb trouwens de afgestoken cake nog bewaard, want het is toch wel een item wat je niet meer gaat zien. Weet alleen nog niet of ik hem zelf neer ga zetten ergens.

Een leuk en uniek stukje vuurwerk eigenlijk zou iemand zulke cake's nieuw leven moeten inblazen.
Een film van deze jaar met mede dank aan the cigarman.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

aah, echt een cool ding, jammer van de vele rook die er vanaf komt. maar een rotzooi levert het wel op! sjonge jonge..

Vind het zeker een leuke cake! Hier moet iets mee gedaan worden...
Maar als ze er weer een maken, dan mag hij wel iets goedkoper?! Want ik ga er gaan 50 euro voor neertellen!

Strooptocht naar dit brute ding!Aanstaand seizoen alle broekhoff dealers in de buurt opbellen of ze er eentje hebben staan.:p

Hey tof daylight vuurwerk!!!! Meer van dit soort spul, dan kunnen wij vuurwerkliefhebbers de daguurtjes ook wat leuker doorkomen en gaat er straks helemaal geen kostbare afsteektijd meer verloren ;)

Wooowwww even een toevoeging nog, 52,50 euro ???? kom op jongens dit maakt mijn vreugde wel even minder groot!

Wat een gave cake is dit zeg! :D Jammer dat hij uit het assortiment is. Hopelijk gaat een andere importeur zoiets cake verkopen voor een iets scherper prijs :)

Back
Bovenaan