Condor Junkie - Predator [Nieuw 2025]

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 04440
Artikelnaam: Condor Junkie
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1245 + 1359 gram
Aantal Schoten: 183 schoten
Effectomschrijving: Dieser Überflieger lässt seine Effekte in 183 Schüssen hoch durch die Luft fliegen! Fette 2,6 kg Pulver lässt er durch seine 30-mm-Rohre rauschen. Die Effekte sind so stark, dass sie Dich high machen werden. Diese magische Verbundbox macht euch garantiert süchtig! Du kannst nicht genug von diesem herrlichen Verbund bekommen!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: /...
Tijdsduur: 52 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Schermafbeelding 2025-01-28 004950.png

Wij danken Lesli voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

ik zit heel erg te twijfelen deze of de 400 shots display box 2 totaal verschillende blokken natuurlijk maar kwa prijs ongeveer hetzelfde wat zou ik doen?

ik zit heel erg te twijfelen deze of de 400 shots display box 2 totaal verschillende blokken natuurlijk maar kwa prijs ongeveer hetzelfde wat zou ik doen?

Ik heb deze Condor Junkie box zelf niet geschoten...

Wel kan ik je vertellen dat de goede batches van de TDS 400 één van mijn leukste/gaafste vuurwerk compounds is die ik afgestoken heb.
Tevens moet je de TDS 400 wel goedkoper kunnen krijgen... (soms wel 130-140€)

Maar je vergelijkt 18MM vs 30MM, dus appels & peren.

100% de 400sh tds, mits je een goeie batch hebt. Die 18mm van de tds klapt zo'n lesli doosje er met gemak uit, zeker gezien die maar voor de helft 30mm is

100% de 400sh tds, mits je een goeie batch hebt. Die 18mm van de tds klapt zo'n lesli doosje er met gemak uit, zeker gezien die maar voor de helft 30mm is
Ik heb deze Condor Junkie box zelf niet geschoten...

Wel kan ik je vertellen dat de goede batches van de TDS 400 één van mijn leukste/gaafste vuurwerk compounds is die ik afgestoken heb.
Tevens moet je de TDS 400 wel goedkoper kunnen krijgen... (soms wel 130-140€)

Maar je vergelijkt 18MM vs 30MM, dus appels & peren
Ik denk dat ik dan toch voor de TDS 400 ga want die finale salvo's zien er zo ongelofelijk uit.

ik zag deze voor 169,99 euro bij vuurwerk langenberg ik ben niet zo bekend met die zaak weet jij of de prijzen daar een beetje goed zijn.
weet jij anders nog goede compound zaken in DE?

Ik denk dat ik dan toch voor de TDS 400 ga want die finale salvo's zien er zo ongelofelijk uit.

ik zag deze voor 169,99 euro bij vuurwerk langenberg ik ben niet zo bekend met die zaak weet jij of de prijzen daar een beetje goed zijn.
weet jij anders nog goede compound zaken in DE?

Kijk, hier is die in mijn collectie te bewonderen op foto 1 & 2: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/collectie-fotos-2025-2026.1801725/post-1981974

Super goede batch had ik! (5646)

Deze compound heeft zich dan ook echt zeker weten bewezen.

Hij was eerder bij Langenberg een stuk goedkoper (135) dus ik zou gewoon nog even de kat uit de boom kijken en alvast informeren welke batch ze hebben/krijgen.
Dit is echt van belang, want er is één slechte batch in omloop, hoewel dat maar eenmalig was.

En misschien komen ze nog met een actie!

Maar je gaat echt balen als je die slechte batch toevallig meekrijgt, let hier dus goed op!!

Verder is Langenberg een gewaardeerd adres hoewel daar ook wel eens wat mis is gegaan met hele lange wacht rijen.

Als je in DE wilt shoppen is de eerste vraag: met of zonder KvK?
Er zijn in elk geval zat goede Duitse shops, maar wellicht is dit beter om per DM te bespreken...

Zo houden we dit topic over de Condor Junkie zo schoon mogelijk.
Dat deze nagenoeg geen reacties van leden heeft zegt in mijn ogen ook genoeg. ;)

Back
Bovenaan