Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat valt dan precies onder consumentenvuurwerk? Moet er bijv niet altijd een Nederlandse gebruiksaanwijzing op zitten?
Ik ben vol lof over de aanzet van deze ontwikkeling! Maar zoals gizmo75 als zei, is dat de wet hiervoor aangepast moet worden middels 2e kamer debatten en daarbij moet bij een stemming een meerderheid worden gehaald. Dan moet dit nog eens bekeken worden in de 1e kamer! Dus in ben benieuwd in welke vorm dit enig resultaat gaat geven!
opzich super nieuws, want dat zou betekenen dat in nederland 0,5gr flash en 1gr slow flash knallers is toegestaan.
ook matjes met max 25gr flash
pijlen met max 75gr
knalpijlen met max 5gr flash (of 2gr weet ik niet zeker meer)
fonteinen met 250gr
flash knalblokjes met max 5gr flash (of 2gr want ook dat weet ik zo 123 niet meer)
MAAR ik moet het allemaal nog maar zien....................................
Op elk artikel welke je invoert moet een Nederlandse gebruiksaanwijzing en CE conforme informatie zitten.
Gr
Evolution Fireworks
Dank! Dan heb je er toch weinig aan dat je uit alle landen van de EU kan importeren.. Behalve België dan
Dank! Dan heb je er toch weinig aan dat je uit alle landen van de EU kan importeren.. Behalve België dan
Dus, als ik het goed begrijp mogen wij vanaf 15 december gewoon lekker naar België gaan en voor 25 kilo vuurwerk kopen zonder dat dit dan verboden is en zijn we dus ook niet meer gebonden aan de laatste 3 dagen van het jaar? Dat zal dan wel een klap voor de NL verkooppunten zijn. Mogen zij dan niet ook al vanaf de 15e verkopen dan? Want anders is het concurrentievervalsing.
alleen die verplichte vertraging in compound >.< Dat zie ik niet echt zitten
Hoe bedoel je verplichte vertraging?
volgens mij dan wel alleen vuurwerk, wat hier in Nederland zelf ook te koop is. kan me niet voorstellen dat het legaal wordt om rollen en nitraten etc uit Belgie even te halen aangezien dat flash bevat en hier gewoon verboden is en blijft.