[Compound] Dutch destroyer

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03626
Artikelnaam: Dutch destroyer
Bruto Gewicht: 14 kg
Netto kruitgewicht: 1329 gram
Aantal schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: 3 cakes als compound verbonden. Gouden spinning tails met keiharde burst van blauwe peonies. Deze maximaal gevulde compound is ontwikkeld vanuit de kennis van het professionele vuurwerk.
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 65 sec.
Stijghoogte: 25 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: €129,5
O.a. te koop bij: http://www.vuurwerkplanet.nl

03626-Dutch-destroyer-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan met die gouden spinners, kunststukje hoor. Drie cakes voor 130e is me wel teveel van het goeie voor aanschaf. Doe mij de laatste cake maar.

en waarom niet als ik vragen mag? Vond hem gisteren niet echt overdreven groot of hard oid.
Vond deze juist echt vernieuwend!

Ik neem aan dat degenen die hem zo goed vinden, dit baseren om de schitterende spinning tails en niet om de peony's ? Tenminste ik vind de peony's best saai en zeker niet al te vet te noemen hier. Daar naast hangt er een best prijskaartje aan voor deze met 1300 gram gevulde compound.

Ik vind hem juist wel mooi man. De combinatie goud naar blauw en paars. Jammer dat die best prijzig is. Hier moeten ze een losse cake van maken. 30 shots. Eerste 15 goud naar blauw en dan 15 shots goud naar paars. Ideaal voor in een showtje

Vooral die spinners, of hoe je die gouden dingen ook noemt, wil ik wel in n apart cakeje zien. Serieus mooi effect. Blauw/Paars, mooi maar nauwelijks zichtbaar. Tevns ist effect meer voor n cake a 10 euro, niet voor een van 130...

Vooral die spinners, of hoe je die gouden dingen ook noemt, wil ik wel in n apart cakeje zien. Serieus mooi effect. Blauw/Paars, mooi maar nauwelijks zichtbaar. Tevens is het effect meer voor n cake a 10 euro, niet voor een van 130...

Op film is blauw vrij lastig vast te liggen trouwens...heb deze box in het echt gezien en vond hem top! En meer voor een cake voor 10 euro? A;s jij het voor elkaar krijgt om deze effecten in een cake te krijgen voor een verkoopprijs van 10 euro.... kom dan maar door..bestel in je eerste 50 karton. :wink:

Bijzonderste box van dit jaar. Maar ik schrok net weer van de prijs en vrijwel geen freaksales met Lesli. Zwerft cake 3 niet los rond zoals zo vaak? Dan heb ik er wel ns €40 voor over.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan