Compilatie Oud & Nieuw 09-10

rapalje074

VWC lid
Hierbij een leuk fimpje van wat er een beetje gefilmd is die avond bij ons in de straat .

Sorry voor de zwarte stukken in de film maar dat moest wel anders word hij hier verwijderd.

Maar veel kijk plezier :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
goed los gegaan zo te zien met leuke producten. Ik wacht wel op t filmpje met betere kwaliteit want dit is niet aan te horen met dat gekraak.

Supper spullen man, die heb je niet bij de lokale halfords vandaan denk ik hahhaa.
Idd iets beter geluid had fijn geweest, maar toch bedankt voor je film :-)

Word wel leuk vuurwerk afgestoken, alleen vind ik de muziek niet echt om aan te horen. Maakt niet uit, iedereen zijn smaak. Je had beter in een film/compilatie geen muziek kunnen doen. Want de bedoeling is dat we jou vuurwerk zien/horen, en dan wil ik 100% het vuurwerk horen:)

Het lijkt erop dat het niet meer gewaardeerd wordt filmpjes te posten.
Ik vind dat er minder spontante reacties zijn dan vorig jaar en het beleid ten aanzien van het posten van films is strenger.

Jammer dat een heel leuke compilatie weg wordt gewerkt door slechts 1 minder goede scene.

Film is verwijderd omdat vuurwerk op een manier wordt gebruikt die tegen de regels is. :wink:

Dit topic gaat op slot.

Het lijkt erop dat het niet meer gewaardeerd wordt filmpjes te posten.
Ik vind dat er minder spontante reacties zijn dan vorig jaar en het beleid ten aanzien van het posten van films is strenger.

Jammer dat een heel leuke compilatie weg wordt gewerkt door slechts 1 minder goede scene.

1? Een stuk of 4.
Minder goede scene? Kom op zeg, je gaat niet zomaar met lawinepijlen op de grond laten rondvliegen in de hoop dat het goed komt.

Compilatie filmpje Oud & Nieuw 09/10

Compilatie filmpje Oud & Nieuw 09/10

Hierbij een leuk fimpje van wat er een beetje gefilmd is die avond bij ons in de straat .

Sorry voor de zwarte stukken in de film maar dat moest wel anders word hij hier weer verwijderd

Veel kijk plezier

+ YouTube Video

Kijk zo kan het dus ook. Niet bruut verwijderen zonder iets te zeggen, maar de poster de kans geven zijn filmpje aan te passen! Zo blijven de correcte stukken toch bewaard voor ons liefhebbers!

Rapalje, bedankt voor het bewerken en opnieuw delen.

Word wel leuk vuurwerk afgestoken, alleen vind ik de muziek niet echt om aan te horen. Maakt niet uit, iedereen zijn smaak. Je had beter in een film/compilatie geen muziek kunnen doen. Want de bedoeling is dat we jou vuurwerk zien/horen, en dan wil ik 100% het vuurwerk horen:)

ik vind de balans tussen muziek en vuurwerk geluid goed hoor. daarbij is de muziek ook beter geschikt dan wat sommigen achter hun video's plaatsen.

Back
Bovenaan