Commando

Beste nieuwkomer zeg deze bak. behoorlijke klappen en grote boeketten met een finale in salvo.
Ik vind hem goed!!

Deze was me nog nie opgevallen zeg maar :thumbsup: Nog een topper zeg! Pfff wordt nog keuzes maken. Deze nog erbij of toch de Volt! Capital.. :shocked:

Ook deze viel tegen vanavond, burst was goed maar effecten kwamen niet zo mooi naar voren als op het filmpje van chromeeh. Misschien heeft de barely legal collectie in de verkeerde container gezeten had er bij de disturbia namelijk ook al last van. Beide cakes voelde beetje klam aan en hebben de hele middag / avond voor de kachel gestaan.

Ik heb een andere ervaring. Bij mij waren de effecten lekker groot en helder. Ik vond het een prima ding.

Ook een andere ervaring. De topper van de avond. Zeer verrast naar de heldere kleuren en de hoogte van de boeketten.
Alleen schoot hij niet het blauwe effect op het laatst zoals in de demofilmpje, maar rode boeketten.

Dit was mijn favoriet verleden jaar, deed het boven verwachting goed, echt beuken, toffe kleuren, grote boeketten en de cake zelf ziet er ook bruut uit.
Als ik een nadeel moet noemen; hoogte.

Ik heb deze prachtig cake gewonnen dankzij de toffe actie van Vuurwerktotaal hier op het forum. Uiteraard ga ik een straatfilmpje geschieten voor jullie! :D

Mijn straatfilmpje van afgelopen jaar : was een mooie cake hoor !
Had een beetje te lijden onder de wind.

Back
Bovenaan