Combi Fan 90

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1013
Artikelnaam: Combi Fan 90
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 90 totaal - 30 schoten per cake
Effectomschrijving: 3 cakes - 30mm fan/combi-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

biggest90_gesloten.jpg

combifan_90.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke combi deze. Label niet mijn smaak. Tempo is zeker goed te noemen. Zelfs de crackling stoort me niet.

oei, die spinners op het laatst mogen ze wel los verkopen. Misschien gebeurt dat ook wel, maar dat heb ik nog niet gezien. Erg leuk, daar houd ik van...
greetzzz

mooi boxje!
dat hippie label is mijn smaak ook niet :p
maar ach, wat eruit komt is belangrijker!
ik verwacht de prijs ergens bij de 80,-

mooi boxje!
dat hippie label is mijn smaak ook niet :p
maar ach, wat eruit komt is belangrijker!
ik verwacht de prijs ergens bij de 80,-

Inderdaad lelijk label. Maar waaiers zijn over het algemeen al duurder omdat ze meer ruimte innemen voor zelfde aantal schoten. Prijs ligt over het algemeen ook stuk boven de 1 euro per schot. Zeker met volle effecten. Ik denk dat de prijs toch een stuk hoger zal zijn.

Deze ziet er goed uit! Hier zou ik wel wat mee kunnen in mijn showtje denk ik. Gezien de andere (lage) prijzen van Katan verwacht ik 60-70 euro.

Jammer dat de z-shape weg is uit de eerste cake:sad: Ik persoonlijk vind de snake-tail effecten in de laatste cake mooier dan spinning tails zoals op de winkeliersdemo. Aan de prijs maar daar heb je ook wat voor :)

Mooie combinatiebox: grote effecten, heldere kleuren en ook de burst was meer dan prima. Zijn grote minpunt vond ik (op deze demo) dat hij een keer doorschiet, waardoor je twee salvo's tegelijk in de lucht hebt. Ziet er mooi uit natuurlijk, maar hij is daardoor wel sneller voorbij. Door het tempo vind ik deze te duur voor mijn budget, maar mooi is hij wel.

Back
Bovenaan