Colourfull Clouds

Lijkt mij niet nee, in de eerste film(s) schiet hij ook door en gaat alles door elkaar heen. Gok dat die laatste cake er niet bij hoorde. Mooie bak hoor!

Op deze product video komt ie wel erg fijn over.

Niet te snel is ook weleens lekker. Kleuren erg goed, burst dik in orde en die wisselende schietrichtingen hebben ook wel wat. Ik ben erg benieuwd hoe deze in de straat over komt.

Ik vind deze erg geslaagd. Het enige wat mij tegen staat is de prijs, wetende dat je voor hetzelfde geld heel wat meer kruit kan aanschaffen. Maar goed, kwaliteit > kwantiteit.

Deze verdiend meer aandacht. Vanavond gezien op de demo in Oosteind en ik vind dat "nieuwe" waaier effect met blink erg goed gedaan. Mooie afwisseling in effecten en een goeie finale.

valt wel op dat veel compound boxen last hebben van vertraging , hopen dat dit niet is bij de productie boxen

Prachtige compoundbox. Leuke schietwijze en vooral erg goede burst en spreiding. Deze box knalde harder dan de Cruel Traction die daarna werd geschoten.

Schitterend, wel per 2 geschoten rond 22:50. Vond de Time Machine net iets gaver maar deze cakebox is ook erg dik!

Het is nogal een grote doos voor 2 bijna 500 grammers. Vrij duur maar als hij zo presteerd als op de demo is het goed.

Gisteravond geschoten. Liep goed door, af en toe een enkele pauze. Ik vond hem zeker goed te doen! Vooral richten het midden / einde was er flinke chaos in de straat. Misschien had het einde wat meer mogen zijn..

Hebben er bij ons veel verkocht dit jaar. Vind het zelf ook een mooi ding zeg. Net als de time machine

Het is een mooie box, maar wel 50% van wat we op de demo’s te zien kregen. ook al is het wolff ik vind het echt schandalig worden zo. Boeketten veel minder groot en helder, minder burste en irritant lange pauze.

Verder wel hele toffe shapes dat is een pluspunt van deze cake en mooi om te zien wat ze met 900 gram kunnen maken.

€ 125,00 voor een 991 gram box, hmmm dacht het niet he. Voor de geld heb je legio aan 2 kilo boxen.
Vind Wolff sowieso achteruit gaan met zijn boxen, want er was er dit jaar geen eentje die mij kon bekoren.

Back
Bovenaan