Colourfull Clouds

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6510
Artikelnaam: Colourfull Clouds
Bruto Gewicht: volgt gram
Netto kruitgewicht: 991 gram
Aantal schoten: 127 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Super kleurrijke vuurwerkshow! 127 schoten top entertainment!
Max. tube diameter: volgt
Tijdsduur: 75 sec.
Stijghoogte: volgt meter
Kartoneenheid: 1/2
Adviesprijs: € 125
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6510_colourfull_clouds.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Op zich zijn de effecten heel mooi, maar ik vind de opbouw echt dramatisch. Het is bijna een anticlimax, van snel en heftig steeds trager en trager. Een losse cake met dat fish achtige effect vanaf 0:50 zou ik ook wel warm voor lopen trouwens.

De burst en volheid van deze cake vond ik aan de verdachte. Echt serieus hard met hier en daar titanium wolkje. Zeker met in gedachte de kruit inhoud. Hoe dan ook zoals op de demo getoond is het een dikke bak hoor.

Cakes omdraaien dan maar:)

Dat gaat niet hè met compound, of je moet in de lonten gaan knippen :idea:

Is de laatste cake trouwens met dat nieuwe effect waar ze in het verslag het over hadden? Dat de prijs daarom ook wat hoger ligt? Verder is het wel echt een mooie box, maar mij veel te prijzig helaas. Want ik zou dit wel in de straat willen hebben.

Op zich zijn de effecten heel mooi, maar ik vind de opbouw echt dramatisch. Het is bijna een anticlimax, van snel en heftig steeds trager en trager. Een losse cake met dat fish achtige effect vanaf 0:50 zou ik ook wel warm voor lopen trouwens.

Het lijkt er meer op dat de box niet helemaal gaat zoals het hoort. Het middelste gedeelte is mij in ieder geval te chaotisch.

Dikke box, maar het laatste is echt een draak van een effect haha. Totaal niet mijn ding. Maar verder zitten er ook hele toffe effecten in!

De eerste helft van de box is prachtig, maar wat er daarna gebeurd..... Lelijke en eentonige effecten. Beetje jammer dat deze box zo eindigt..

Ik vind eigenlijk dat laatste effect wel kicke....soort van silver willow meets go getter :wink:
Volgens mij ook gewoon een nieuw effect trouwens?

Zit wel en meer boxen. Evo heeft het ook, ook daar vond ik het al lelijk. Ik vond het gewoon een slechte palm haha. Wurmpalm..

Ik vind eigenlijk dat laatste effect wel kicke....soort van silver willow meets go getter :wink:
Volgens mij ook gewoon een nieuw effect trouwens?

Ik vind het ook vet! Alleen zou ik inderdaad de boel omdraaien, of eigenlijk gewoon beide 500 grammers los verkopen.

Ja ik vind het ook niet mooi. De laatste stars over Paris had het ook en daar was het een afknapper bij.

Dat laatste effect is, zover ik zelf tot heden gezien heb, nieuw voor consumenten vuurwerk. In grote Italiaanse shows met dikke shells heb ik het al vaker voorbij zien komen. Ik vond het wel apart toen ik gisteren avond zag. Wolff heeft het in meer cakes gestopt.

In deze compound had ik de volgorde wat anders gedaan om wat meer naar een climax te werken. Die waaier moet natuurlijk aan het einde.

@wesley volgens mis je een stuk film of heb ik het mis?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan