Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn straatje (20 huizen) steekt niemand iets af. Maar om ons heen gaat er veel de lucht in.

Was wel mooi toen ik 2 jaar geleden naar buiten kwam met... niks!
Sja daar stonden ze dan... jammer jôh hahaha. Heb dat jaar geen cent uitgegeven en tegen iedereen die het niet wilde horen lekker toch gezegd dat ik m'n geld ging gebruiken voor vertier met m'n gezin :D

Haha, ik gun mijn buren wel wat hoor haha! Vind het wel leuk juist als ze wat onder de indruk zijn!
Voor gierige familie die alleen voor het vuurwerk bij mij komen en niks willen bijdragen is dat anders uiteraard! :wink:

Ontopic: Waardeloos, vergrijsde wijk he! :wink:
Ik trek altijd even naar het centrum van mijn woonplaats waar mijn opa en oma ook wonen! :)

Hier in de straat stookt iedereen om 0:00 ttot 00:15. Daarna is de straat mijn domein :D Hier in de wijk overigens wel vrij veel, zelfs vanaf de 1e verkoopdag al.

Hier in de straat stookt iedereen om 0:00 ttot 00:15. Daarna is de straat mijn domein :D Hier in de wijk overigens wel vrij veel, zelfs vanaf de 1e verkoopdag al.

dat is ook mijn taktiek.

bij ons in de straat is er nog 1 die flink stookt. Meestal wachten we tot half 1, en dan gaan we om en om los.

Niet, staan allemaal bij mij te kijken. Ga dit jaar maar is met de pet rond:idea:

Vorig jaar voor het eerst sinds 3 jaar O&N weer eens thuis gevierd, en het ging -gelukkig- behoorlijk los in de straat. Voorheen gebeurde er namelijk he-le-maal niks, nada. Stond ik tot 2 uur in m'n eentje te stoken. Het rijk alleen maar dodelijk saai...

Ja wat dat betreft mag ik niet klagen. Heerlijk hoor altijd wel behoorlijk lang chaos in de straat.
Het hoort er ook bij. Alleen is maar alleen.

Heb geen idee hoe mijn straat stookt, ben net verhuisd..
Hoop wel dat er wat stokers wonen anders is het ook maar saai denk ik.

Hier stookt niemand, sterker nog ik sta in mijn eentje in de straat. Daarom ben ik vorig jaar bij mijn stookmaat gebleven en zijn we rond 01:00 richting mijn huis gegaan om mijn grotere vuurwerk af te steken.

Ik ben ook net verhuisd na de binnenstad. Heb wel een mooi binnen pleintje best ruim maar voor de waaiers is het niet geschikt we hebben achter een grote parkeerplaats. Dus dan daar maar de waaiers afsteken. Hoe het verder hier gaat ik heb geen idee ik zie het binnenkort wel. Dan ga ik eens rondvragen hier in het appartementen complex

Vorig jaar viel het mee, was in een kleiner dorp maar de sfeer was beter dan in de grote stad. Om 12 uur was het een chaos maar een kwartier later was veel kruit al verschoten. Toen kwam Ruben aan, tot 3 uur buiten gebleven om alles op te maken!

Bijna niets, dus dan val ik des te meer op :)
Vorig jaar bij mn ouders gevierd ( paar straten verderop) maar daar waren nog 2. Uiteindelijk veel mensen naar mijn vuurwerk aant kijken.

Ik vond de voorstook vroeger gezelliger iedereen buiten borreltje knabbeltje knallertje,maar met de nieuwe stooktijd is de voorstook nagenoeg over komt iedereen veel later pas naar buiten.

Hier in de straat is het oorlog (ben ik wel blij om). Ik wacht vaak even tot ik met mijn spul begin. Familie weet ook dat het hier in de straat en om onze straat heen oorlog is dus die komen hier al heen. Precies tussen 2 huizenblokken door zie ik altijd de wereld aan profblokken de lucht in gaan

Voorheen waren mijn buurman en ik de enige die echt intensief stookten. Ik merkte van zijn kant zelfs een soort rivaliteit, omdat op 1 of andere manier er toch een soort primitief instinct naar boven komt door vuurwerk :D

Maar sinds 2 jaar gaat hij volgens mij naar familieleden toe, dus ben ik de enige die nog afsteekt. Wel komen er altijd veel mensen kijken die er toch erg van kunnen genieten. Zo krijg ik elk jaar toch wel complimenten en zie je weer gezichten uit je straat die je normaal het hele jaar door niet ziet. Ookal ben ik dan de enige die er geld aan uitgeeft en kunnen zij 'er van profiteren' , ik kocht het vuurwerk sowieso al dus het maakt me allemaal niet zo veel uit.

Het maakt mij niet uit of er nou wel of geen mensen staan te kijken. Vuurwerk schaf ik aan omdat ik het zelf mooi en leuk vind. Als de omstanders er dan ook van genieten is dat meegenomen maar ik weet niet of je dat meegenieten of profiteren moet noemen. Misschien geven deze mensen wel heel veel geld uit aan andere hobby's.

Ontopic

Het maakt mij niet uit of er nou wel of geen mensen staan te kijken. Vuurwerk schaf ik aan omdat ik het zelf mooi en leuk vind. Als de omstanders er dan ook van genieten is dat meegenomen maar ik weet niet of je dat meegenieten of profiteren moet noemen. Misschien geven deze mensen wel heel veel geld uit aan andere hobby's.

Ontopic

Zo denk ik er ook precies zo over :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan