Colourful Palm Tree

Ik heb een film, zal hem misschien vanavond even uploaden. Ik kan je vertellen dat hij in een oogblink voorbij is!

Deze pot vind ik écht veel te snel voorbij. Wat geweld is fijn, maar dit is echt een absurd tempo. Over het algemeen ben ik erg te spreken over het vuurwerk van Royal.
Maar wat betreft de Hot Chains, Silver Willow, Fire Flower en deze pot vind ik het tempo echt te hoog. Als er een doorschieter bij zit is de pot binnen 10 seconde weg.
Het tempo weerhoudt mij ervan deze potten te kopen, want aan de kleuren, burst, formaat boeket ligt het niet.

heb je de prijs tog mooi weer fout Fernando93..
Ik stoor me er echt mateloos aan nu blijkt dat veel prijzen die jij post of hebt gepost gewoon weg niet kloppen.
Op de Royal schiet lijst stond gewoon nog 35 euro..
Amen!..

Oja op de Demo vond ik deze cake behoorlijk goed kwa prestatie!
Zeker voor 35 euro een topper te noemen!

Mjah mjah, leuk geweld en niet duur maar het is niet strak genoeg. Goed snel is best leuk maar een beetje orde daarin maakt het wel zo genietbaar. Kijk, met een Silver Willow bv. is het niet zo erg dat het wat door elkaar heen gaat omdat het per rij dezelfde effecten zijn. Maar met verschillende effecten als in deze bak is het beter als er tussen elke rij nét eventjes dat kleine beetje ruimte zit dat de effecten niet door mekaar lopen, terwijl toch het strakke tempo wel behouden blijft...of toch het hele tempo een tíkkie naar beneden om dat voor mekaar te krijgen?

Deze cake voor 21€ kunnen krijgen. Leuke, snelle waaier mwt grote boeketten. Toch vrij snel voorbij en zal niet gauw de advies prijs ervoor betalen denk ik.

Ik zou het tempo ook iets lager willen zien. Iets rustiger maar dan wel constant, niet van die haperingen of opeens versnellingen, doet ook afbreuk vind ik.
Heb deze dit jaar gratis, even een vraagje (misschien dom..) las af en toe wat over een reserve lont op de Royal cakes(?) Zit hier dit jaar een tweede lont op?

Ik zou het tempo ook iets lager willen zien. Iets rustiger maar dan wel constant, niet van die haperingen of opeens versnellingen, doet ook afbreuk vind ik.
Heb deze dit jaar gratis, even een vraagje (misschien dom..) las af en toe wat over een reserve lont op de Royal cakes(?) Zit hier dit jaar een tweede lont op?

Ik verwacht dat dat nog oude productie is en dan heeft hij geen reservelont. Aangezien deze niet echt aangeslagen is verwacht ik niet dat er dit jaar nieuwe productie gemaakt is.

Hmm oke, bedankt. Wil hem misschien in de finale verwerken maat heb al wat anders verzonnen. Ben wel erg benieuwd hoe deze gaat presteren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan