Colour Plum Coco

Het is een bloedmooie bak! Deze stond hoog op de wenslijst! Echter na wat strepen, hield de prijs het gewoon tegen! Hopelijk nog eens voor een stukje minder!

Prachtig uitgewerkte waaier.

Edit: Krijg via mijn telefoon niet rechtstreeks het filmpje gelinked hier. Help? :p

Laatst bewerkt door een moderator:

Prachtig uitgewerkte waaier.

Edit: Krijg via mijn telefoon niet rechtstreeks het filmpje gelinked hier. Help? :p

Wat is dit toch een mooie cake. Heb deze helaas nog nooit gehad, maar ik denk dat deze het erg goed zal doen in de straat en dat de mensen hun ogen uit kijken. Ook al lijken de boeketten niet heel groot, deze moet er toch een keer komen.

Prachtig, deze is helemaal langs mij heen gegaan. De prijs is wel een struikelblok, zoals voor velen. Maar idd een stuk kwaliteit!

De burst is niet heel hard en de boeketten zijn in eerste instantie niet heel groot, totdat het red ghost effect eroverheen komt, dat is wel echt flink! Ik sta hier op 15 a 20 meter afstand en de effecten passen niet helemaal op film :D

De kleuren zijn ook bijzonder helder, echt een genot om naar te kijken.
Er zijn wel een x aantal winkels die hem voor ongeveer €30,- verkopen en dat vind ik een prima prijs. Mocht je willen weten waar? Stuur dan even een PB'tje.

Damn.. heb ik toch spijt dat ik dezebegin van het jaar heb laten staan.. dan maar opniuew er naar zoeken :) deze moet er bij natuurlijk

Wat een ongekende kwaliteit zeg! Prachtige combinatie van effecten, en het ghost effect is perfect uitgewerkt. Kost wat, maar dan heb je ook wat....

Prachtig Ghost-effect. Is in elk project welkom. Gelukkig kunnen kopen tijdens de freackactie van Gerrit. Koopje.:wink::wink::wink:

Prachtig Ghost-effect. Is in elk project welkom. Gelukkig kunnen kopen tijdens de freackactie van Gerrit. Koopje.:wink::wink::wink:

Schitterend inderdaad, echt genieten geblazen. Ik wilde deze nog aan mijn bestelling toevoegen, heb echter te lang gewacht ivm te weinig centjes en toen ik de centjes weer had was hij helaas uitverkocht. Maar gelukkig kan ik hem rustig bekijken op jouw filmpje :)

Blijft een geweldige cake hoor. Die red ghost komt wel heel mooi naar voren. Prijs vind ik echter vel te hoog, maar als je deze met een leuke korting kunt krijgen heb je een geweldige waaier in huis.

Blijft een geweldige cake hoor. Die red ghost komt wel heel mooi naar voren. Prijs vind ik echter vel te hoog, maar als je deze met een leuke korting kunt krijgen heb je een geweldige waaier in huis.

De adviesprijs is inderdaad wat hoog, maar heb hem met een leuke korting op de kop kunnen tikken. Hij stond wel erg lang al op de wishlist, het moest er eens van komen.

Deze gaat op herhaling ook al ging hij afgelopen jaar in mijn beleving niet helemaal goed. Heb maar 1 rijtje echt gezien terwijl alle buizen wel leeg waren. Ging wel meer tegelijk af dus misschien wel gemist daardoor. Sowieso mooie bak met dat ghost effect in fan shape

Laatst bewerkt:
Deze voor het 2 jaar verwerkt in een kleine show. Echt een prachtige cake. Ghost effect is heel helder en het effect is groot en breed. Deze vult de hele lucht. Kom ik hem volgend jaar weer tegen dan komt die er zeker weer bij.

Back
Bovenaan