Colorfull Boom [Uitloop 2018]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: CR 5528
Artikelnaam: Color Full Boom
Bruto Gewicht: 480 gr.
Netto Kruitgewicht: info volgt.
Aantal Schoten: 64
Effectomschrijving: A:Blue mine to Ti-thunder+red star;B:Blue mine to Ti-thunder+green star;C:Blue mine to Ti-thunder+yellow star;D:Blue mine to Ti-thunder+cracklers;
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: info volgt

cr5528-color_full_boom_-psd.jpg

Laatst bewerkt:
Als hier nou 'n leuk prijsje aan hangt (en te zien aan aantal shots/snelle uitbranding sterren zal 'ie nooit erg duur kunnen/mogen zijn) is dit een leuke kandidaat voor 'n consu kasteeltje bouwen, zeker met twee ofzo ;)

nou als dit als knal blok bedoeld is laat ik hem staan vorig jaar china red knal ding gehad viel zwaar tegen en dit overtuigd ook zeker niet. China red echt top merk in mijn ogen maar een knal blok maken kunnen ze niet

ik hoop voor je dat ze hem schieten op de demo van de vuurwerkhal.. want dan ga je hem zeker willen.
tuurlijk ben ik gekleurd maar deze is echt goed dit jaar. ik ben erbij geweest toen we productie gingen schieten van deze en ik heb ze zelf uitgekozen.. maar was echt verrast.

Mijn bovenstaande filmpje van de Color Full Boom is verwijderd door YT! Melding: "De YouTube-community heeft een of meer van je video's als ongepast gemarkeerd" Iemand vaker gehad? Het is maar een 64 shots cake! :angry:

Mij niet bekend.
Gewoon opnieuw uploaden. Misschien even een seconde van de film afknippen, zodat het niet als kopie gezien wordt.

Back
Bovenaan