JanFireman
VWC lid
Ben wel benieuwd naar het nieuwe filmpje dan.. Eerst die maar eens aanzien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit heeft hij bevestigt bij de omlabeling van dit product.@vanderelst, kun je dit bevestigen?
En wat is hier de omlabeling van?Dit heeft hij bevestigt bij de omlabeling van dit product.
En wat is hier de omlabeling van?
I knowHa Jan, had te snel geantwoord, dacht dat deze post over een ander GBV artikel ging hahaha
Ik hoor een hoop, maar geen ploppers?Eerlijk is eerlijk, het lijkt een waarheidsgetrouw filmpje (geen sample). Allemachtig wat een ploppers.
Nahja, ploppers...Ik hoor een hoop, maar geen ploppers?
Geluid is volgens mij gewoon enorm beroerd. Las in een ander topic dat er gefilmd was met een telefoon, misschien dat dat hier ook het geval is geweest...Nahja, ploppers...
Zwakke burst bij meerdere schoten.
Dat kan ook! Ik berichtte wat me opviel.Geluid is volgens mij gewoon enorm beroerd. Las in een ander topic dat er gefilmd was met een telefoon, misschien dat dat hier ook het geval is geweest...
De kleuren vind ik niet slecht, maar de burst en spreiding oogt toch wat matig/wisselend voor 30mm.Ook de Colorful Night is in productie gegaan zonder de spinners.
Hieronder de nieuwe productvideo:
Mocht je het product al gekocht hebben, en echt niet kunnen leven met de versie zonder spinners, kun je uiteraard je bestelling laten annuleren.