Colorful Crosette

Artikelnummer: 5070
Artikelnaam: Colorful Crosette
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: red crossette, green crossette, lemon crossette, pink crossette, purple crossette
Tijdsduur: 20-25 Sec
Hoogte: 20-30M
Verpakking: 6/1
Richtprijs: 45.00
Film: volgt
Foto: volgt

58487ced14825.png

Laatst bewerkt door een moderator:
O jemig, dat zijn bijzondere kleuren crossettes voor een heel goede prijs!! Ik hoop dat er nog films van de Showtime producten opduiken en dit voor mij strategisch verkocht wordt :D

dat is 'm dan: dé beste crossettecake van dit moment. Goed heldere kleuren , ondanks de i-shape van schieten duidelijk crossettes, goed tempo, aanvaardbare prijs. Top.

Prachtige pot. Jammer dat hij niet te koop was in de buurt. Als hij volgend jaar bij IJsselmotoren (IJsselmuiden) te koop is, ga ik zeker kijken of het binnen mijn budget past!

Wat een pracht cake!
Showtime is bij ons niet tekrijgen.
En deze cake('s) waren me ook nog niet opgevallen.
Maar voor dit pracht stukje vuurwerk wil ik best een eindje rijden!

Ik vond dat de Splitting Comets al mooie kleuren had, maar dit slaat echt alles!
Echt een prachtige pallet aan kleuren, hoop hem volgend jaar hier ergens in de buurt te kunnen krijgen :)

Laatst bewerkt:
Hij bijna het zelfde als de "Splittering Comets" van Bonfireworks, iets ander tempo in de cake. Maar wel €15,- goedkoper, dan zou ik voor die gaan.

Het zijn beide 2 pracht cakes, mooie heldere kleuren!

Hij bijna het zelfde als de "Splittering Comets" van Bonfireworks, iets ander tempo in de cake. Maar wel €15,- goedkoper, dan zou ik voor die gaan.

Het zijn beide 2 pracht cakes, mooie heldere kleuren!

Ik vond zelf dat er nog een behoorlijk kwaliteits-verschil zat hoor, waarbij in mijn ogen de versie van showtime beter is uitgevoerd. Het kost wel 15 euro meer, en voor een aantal zal die extra kwaliteit die 15 euro niet meer waard zijn, maar geloof me, voor mij is het die 15 euro zeker waard.

Wat was me dit tog een mooie bak met kleur!
Alleen was het tempo wat opgevoerd in vergelijking met de eerdere filmpjes.
Dit vond ik niet zo erg.
mog meer mooie crossette's in de lucht:wink:
wat een gaaf ding!
Kan deze cake iedereen aanraden.

Eens, ik vond hem ook erg tof, mooie heldere kleuren en ook echt 4 sterren crosettes, waar het nog wel eens aan wil schorten bij andere blokjes.
Ook uitstekend geschikt om in projecten te verwerken, komt er eind dit jaar weer in, en ik denk meer dan 1

ik weet niet wat er met die bak hier boven aan de hand is maar zo hoord hij niet tegaan..
Gelukkig waren mijn ervaringen met deze cake beter!

zo dan...deze is echt dramatisch slecht geworden zeg....veel crossettes die gewoon niet afgaan of erg laag gaan of maar half....jammer, want deze cake stond nog altijd op een wishlistje om te proberen.

Mensen niet te druk maken, dat was inderdaad een exemplaar die niet deugde: de crossettes raakten de grond etc. (weer eens wat anders haha)

Maar ik heb nog eentje gefilmd later in de avond die ging perfect hoor. Sterker nog alle 3 andere van het 4delige karton schoten perfecto. dus niet te druk maken. twas maar 1 "mis-hit" cake-je ;)

Back
Bovenaan